Kako je novinare izvjestio direktor koncesionara Bina Istre d.d. David Gabelica, vijadukt s mostom preko Mirne u ukupnoj dužini od 1,5 kilometara najveći je objekt cijeloga ipsilona i stoji oko 20 milijuna eura. Donji dio mosta sastoji se od dva upornjaka i 21 betonskog stupa u obliku slova "H", a armirano-betonski stupovi su visoki do 40 metara, rekao je Gabelica.
Zapadni krak ipsilona, odnosno dionica Medaki-Umag, projekt je vrijedan 140 milijuna eura.
Gabelica je izrazio nadu kako će dionica od Medaka do Umaga biti gotova do svibnja 2005. godine, kako je i planirano. Ujedno je izrazio nadu da će na vrijeme započeti i gradnja posljednje, južne dionice ove prometnice od Vodnjana do Pule, kako bi do kraja 2005. godine prometnica bila u potpunosti dovršena.
Za južnu dionicu Vodnjan-Pula čeka se lokacijska dozvola.
Istarski župan Ivan Jakovčić istaknuo je kako će i Županija učiniti sve da ne dođe do zastoja i da gradnja dionice od Vodnjana do Pule, koja bi se po njegovim riječima trebala graditi kao autocesta, počne na vrijeme .
Pomoćnik ministra prometa Mato Jurišić kazao je na današnjoj svečanosti kako bi se za tri godine ta brza cesta u oba smjera, prema tunelu Učka i do Umaga trebala preobraziti u autocestu.
Bina Istra d.d., prema ugovoru iz 1995. ima 32-godišnju koncesiju za financiranje, izgradnju i upravljanje auto-cestom istarski ipsilon u duljini od 145 km. Izvođač radova je francuska tvrtka Boyges.