FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

COCA COLA I DALJE VODEĆI SVJETSKI BRAND

LONDON, 23. srpnja 2004. (Hina/Reuters) - Američki proizvođačosvježavajućih pića Coca-Cola i dalje se nalazi na prvome mjestusvjetske lige najvrjednijih brandova, pokazalo je najnovijeistraživanje svjetskih brandova u 2004. konzultantske tvrtkeInterbrand.
LONDON, 23. srpnja 2004. (Hina/Reuters) - Američki proizvođač osvježavajućih pića Coca-Cola i dalje se nalazi na prvome mjestu svjetske lige najvrjednijih brandova, pokazalo je najnovije istraživanje svjetskih brandova u 2004. konzultantske tvrtke Interbrand.

Interbrand, konzultantska tvrtka čiji je rang globalnih brandova postala mjerna jedinica za njihovo vrednovanje, procjenjuje vrijednost velikog crvenog branda osvježavajućih pića na 67,4 milijardi dolara ili četiri posto manje nego prošle godine.

Na drugom se mjestu nalazi Microsoft, koji je također u proteklih godinu dana nešto izgubio na vrijednosti, zabilježivši 6-postotni pad, na 61,4 milijardu. No, od vodećih deset svjetskih brandova, američkih je još uvijek njih čak osam.

Brandove - najvredniju imovinu mnogih kompanija - Interbrand vrednuje korištenjem složene metodologije koja obuhvaća tehnike slične onima priraslima srcu analitičara tržišta dionica. No, također uzima u obzir "mekše" čimbenike, kao što su percepcije potrošača i lojalnost.

I dok su ukupne vrijednosti brandova porasle ove godine za 2,2 posto, situacija se od sektora do sektora i od industrija do industrija iznimno razlikovala. "Ovogodišnje rangiranje nagrađuje kompanije koje grade čitave zajednice oko proizvoda i usluga, stvarajući 'kult brandove', koji potrošačima pružaju osjećaj kao da neki brand pripada njima", objašnjava Interbrand.

10 NAJVRJEDNIJIH SVJETSKIH BRANDOVA U 2004.

Naziv vrij. u mlrd usd

1. Coca-Cola 67,4

2. Microsoft 61,4

3. IBM 53,8

4. General Electric 44,1

5. Intel 33,5

6. Disney 27,1

7. McDonald's 25,0

8. Nokia 24,0

9. Toyota 22,7

10. Marlboro 22,1.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙