"Iako su vremenske neprilike posljednjih mjeseci prouzročile poteškoće, kašnjenja neće biti", kazao je Tvrdeić, dodajući kako se upravo danas obavlja završno uređenje ceste, iscrtavanje i postavljanje prometne signalizacije. Dovršena su i čvorišta Dugopolje, Prgomet i Vrpolje s naplatnim kućicama, a u tijeku je još jedino asfaltiranje čvorišta Podi kod Dugopolja , sastavnom djelu buduće brze ceste Split - Sinj, odnosno sadašnje državne ceste D1 Split - Zagreb, koja se na tom mjestu spaja s autocestom.
Na dionici od Dugopolja do Vrpolja podignuto je 12 vijadukata, probijeni su dvocjevni tuneli Konjsko, dug 1250 metara, i Dubrava, 800 metara. Izgrađen je i umjetni tunel Osmakovac, dug 200 metara, namijenjen nesmetanu prijelazu vukova i drugih divljih životinja preko autoceste, koji je na mjestu njihova prirodna puta izgrađen na zahtjev ekologa. Postavljeno je i desetak sustava za prikupljanje masti i ulja iz otpadnih voda s ceste u skladu s najvišim ekološkim standardima.
Cijela je ta dionica autoceste pokrivena video kamerama, a postavljena je i oprema u Centru za održavanje i nadzor prometa u Dugopolju, odakle će se nadzirati promet od tog čvorišta do Šibenika i prema jugu, doznaje se od Tvrdeića.
Ipak, od 30. lipnja autocestom se neće moći izravno od Splita, odnosno Dugopolja, do Zagreba, jer će oko 33 kilometra duga dionica od Vrpolja do Pirovca biti dovršena tek iduće godine, nakon izgradnje mosta preko rijeke Krke. Vozači će stoga u Vrpolju morati sići s autoceste na državnu cestu D58 - "borajsku cestu", da bi preko Šibenika, Jadranskom magistralom i proširenom lokalnom cestom, stigli do čvorišta Pirovac i ponovno se uključili na autocestu prema Zadru.
Iduće godine, kao početak nastavka autoceste prema Dubrovniku, bit će dovršena i dionica od Dugopolja do Biskog duga 12 kilometara koja će skratiti putovanje prema hrvatskom jugu.
Uz veliki broj kooperanata i podizvođača, glavni su izvođači radova od Dugopolja do Vrpolja splitski Konstruktor - Inženjering i Lavčević, varaždinske Ceste, šibenski Krka - Inženjering, Tehnobeton i zagrebački Vijadukt, koji će strojeve, nakon dovršetka tog dijela, premjestiti na nova gradilišta autoceste prema Dubrovniku.
Istodobno s izgradnjom autoceste uređuju se pristupne ceste i putovi za potrebe mjesnog stanovništva koje bi, inače, izgradnjom autoceste, ostalo odsječeno od svijeta, ili se grade nove ceste, primjerice od Prgometa do Prapatnice u trogirskom zaleđu, kao alternativni izlaz s autoceste na "borajsku cestu" za Trogir, doznaje se u županijskoj ispostavi Hrvatskih cesta u Splitu. Do iduće godine u planu je širenje i poboljšavanje prometnica koje autocestu spajaju s gradovima uz obalu, poput one od Planog do Prgometa, za spoj Trogira s autocestom, ili brze ceste Split - Solin - Klis koja će se, u takvom profilu, "produžiti" najprije do Dugopolja, a potom i do Sinja. Hrvatske bi ceste do 2007. godine trebale izgraditi i brzu cestu Trogir - Omiš, dugu 50-ak kilometara, na dijelu sadašnje D8 - Jadranske magistrale, kao dio cjelokupnog prstena ulazno - izlaznih pravaca s autoceste oko Splita.