FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

OŠTAR PAD GLOBALNOG TRŽIŠNOG UDJELA NOKIJE

AMSTERDAM, 8. lipnja 2004. (Hina/Reuters) - Udio Nokije na globalnomtržištu mobilnih telefona oštro je smanjen u prvom ovogodišnjemtromjesečju uslijed slabog dizajna, nedostatka novih modela iuzdrmanih odnosa s mobilnim operatorima, pokazalo je danas objavljenoistraživanje tvrtke Gartner.
AMSTERDAM, 8. lipnja 2004. (Hina/Reuters) - Udio Nokije na globalnom tržištu mobilnih telefona oštro je smanjen u prvom ovogodišnjem tromjesečju uslijed slabog dizajna, nedostatka novih modela i uzdrmanih odnosa s mobilnim operatorima, pokazalo je danas objavljeno istraživanje tvrtke Gartner.

Industrijski predvodnik, Nokia u tom je razdoblju zabilježila pad svog udjela na globalnom tržištu na 28,9 posto, prema 34,6 posto zabilježenih u istom lanjskom razdoblju, objavila je ta tvrtka za istraživanje tržišta.

U Gartneru ističu da je općenito to tržište u prvom tromjesečju snažno poraslo i to za 34 posto, odnosno isporučeno je 153 milijuna mobitela, kako potrošači u zemljama u razvoju prihvaćaju mobilne komunikacije.

Globalni igrač broj dva je američka Motorola, koja je povećala u tome razdoblju svoj tržišni udjel sa 14,7 na 16,4 posto, slijedi južnokorejski Samsung Electronics, čiji je udjel uvećan s 10,8 na 12,5 posto.

"Velika priča je zapadna Europa, gdje je Nokia smanjila svoj tržišni udjel za 10 postotnih bodova", kazao je analitičar te tvrtke Ben Wood. Takav pad oštro je pogoršanje prema 38 posto tržišnog udjela koji je taj finski proizvođač sam tvrdio da ima u 2003, te je daleko od 40 posto koliko si je postavio kao cilj.

"Nokia ima dva temelja problema. Jedan je odnos s operatorima koje opskrbljuje personaliziranim mobitelima, a drugi je portfelj proizvoda koji nije konkurentan s modelima koje nude njegovi rivali", dodao je.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙