FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

ISTRA POSEBNIM LECIMA PROMOVIRA SPECIJALIZIRANE PROGRAME U TURISTIČKOJ PONUDI

PULA/ZAGREB, 9. veljače 2004. (Hina) - S ciljem promocije Istre kao prepoznatljive i sadržajno raznolike turističke destinacije Turistička zajednica Istarske županije izdala je 22 reklamna letka ("flyera") kojima se promoviraju specijalizirani programi, od biciklističkih staza, speleologije i ekstremnih sportova do branja tartufa, pecanja u slatkovodnim vodama, ponude ronilačkih centara, mogućnosti jahanja u konjičkim centrima i drugog.
tvo PULA/ZAGREB, 9. veljače 2004. (Hina) - S ciljem promocije Istre kao prepoznatljive i sadržajno raznolike turističke destinacije Turistička zajednica Istarske županije izdala je 22 reklamna letka ("flyera") kojima se promoviraju specijalizirani programi, od biciklističkih staza, speleologije i ekstremnih sportova do branja tartufa, pecanja u slatkovodnim vodama, ponude ronilačkih centara, mogućnosti jahanja u konjičkim centrima i drugog.#L# Novoizdani reklamni leci, kako napominju iz Turističke zajednice Istarske županije, rezultat su prošle godine započetog projekta DMC-Destination Management Companies (Upravljanje destinacijom), u sklopu kojega je ta turistička zajednica putem javnog poziva prikupila programe kojima će se obogatiti istarska turistička ponuda. Odabrano je 22 programa, a specijalizirane agencije, ustanove i pojedinci i predstojećeg će proljeća moći ponovo kandidirati svoje programe za taj projekt, budući će tada biti objavljen slični javni poziv. Ukupna naklada letaka je 700 tisuća primjeraka, a distribuirat će se na međunarodnim turističkim sajmovima te na info-punktovima i turističkim objektima u Istri. (Hina) xtam yds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙