FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

U HRVATSKOJ U 3. TROMJESEČJU 2003. PRIHOD OD TURIZMA VEĆI OD 4 MILIJARDE USD-A

ZAGREB, 22. siječnja 2004. (Hina) - Hrvatska je u trećem tromjesečju prošle godine (srpanj-rujan) od turizma i putovanja ostvarila 4,025 milijardi američkih dolara prihoda, što je za 71,3 posto više nego u istom tromjesečju 2002. godine, a ukupno je za devet mjeseci (siječanj-rujan) 2003. ostvareno 5,67 milijardi dolara prihoda od turizma, što je pak 69,5 posto više nego u istom razdoblju 2002.
ZAGREB, 22. siječnja 2004. (Hina) - Hrvatska je u trećem tromjesečju prošle godine (srpanj-rujan) od turizma i putovanja ostvarila 4,025 milijardi američkih dolara prihoda, što je za 71,3 posto više nego u istom tromjesečju 2002. godine, a ukupno je za devet mjeseci (siječanj-rujan) 2003. ostvareno 5,67 milijardi dolara prihoda od turizma, što je pak 69,5 posto više nego u istom razdoblju 2002.#L# O tim je podacima, dobivenim iz Hrvatske narodne banke, danas izvijestio državni tajnik za turizam pri Ministarstvu mora, turizma, prometa i razvitka Zdenko Mičić. Ako se uzme u obzir pad tečaja dolara prošle godine od oko 20 posto tada je efektivni porast deviznih prihoda od putovanja i turizma u 2003. bio nešto manji, oko 50 posto, što je, naglašava Mićič, vrlo visok porast. Takve rezultate u ukupnom hrvatskom turizmu Mičić pojašnjava, uz rast cijena osnovnih usluga i zaokretom turističke politike prema repozicioniranju usluga ka većoj kvaliteti. Također je na te rezultate, kaže, utjecaja imala i djelomice prošle godine promjenjena struktura hrvatskih gostiju-stranaca koji su u glavnoj sezoni (srpanj-rujan) u većoj mjeri dolazili individualno nego organizirano preko agencija. Individualni strani gosti, naime, plaćaju punu cijenu smještaja u hotelima i kampovima, kao i drugih usluga u turizmu, a koja je viša nego za "organizirane" goste budući za njih postoji nulta stopa PDV-a. Isto tako, ističe Mičić, primjetno je prošle godine u špici sezone bilo povećanje individualnih gostiju sa francuskog, nizozemskog, švicarskog i skandinavskog odnosno tržišta zapadne Europe, a koji, dodaje, više troše. Općenito, naglašava Mičić, s tim najnovijim podacima HNB-a svi mogu biti zadovoljni, a posebno turistička struka, kojoj to može i treba svakako biti poticaj za nastavak poboljšavanja kvalitete usluga i ponude u turizmu. (Hina) tam ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙