FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Europski trgovci na malo zadovoljni rezultatima božićne kupovine

BERLIN, 28. prosinca 2005. (Hina/Reuters) - Europski maloprodajni lanciobjavili su uglavnom vrlo dobre rezultate prometa uoči Božića,najvažnijeg doba za kupovine u godini.
BERLIN, 28. prosinca 2005. (Hina/Reuters) - Europski maloprodajni lanci objavili su uglavnom vrlo dobre rezultate prometa uoči Božića, najvažnijeg doba za kupovine u godini.

Njemački su maloprodajni lanci optimistično očekivali da bi promet uoči Božića u toj zemlji mogao dosegnuti razinu od prije godinu dana, izrazivši nadu da bi u posljednjim danima 2005. još više kupaca moglo pohrliti u trgovine kako bi potrošili bonove i gotovinu koje su im dodijelili poslodavci.

Operator lanca njemačkih robnih kuća KarstadtQuelle objavio je tako da je prodaja u posljednja dva mjeseca 2005. nadmašila onu u istom razdoblju prošle godine.

Udruženje francuskih maloprodajnih lanaca čak je revidiralo naviše svoju prognozu za cijelu godinu nakon odličnog prometa uoči Božića, nasuprot Talijanima koji baš i nisu optimisti.

Jacques Perrilliat, predsjedatelj Union de Commerce de Centre-Ville (UCV) koji predstavlja lance robnih kuća poput Galeries Lafayette, Printemps, Virgin i njezinog francuskog konkurenta Fnac, revidirao je naviše svoju prognozu za cijelu godinu nakon Božića.

"Promet 24. prosinca bio je jako dobar i trebali bismo završiti godinu s godišnjom stopom rasta od 3,5 posto", citirao je dnevni list "Les Echos" Perrilliatove riječi. Tjedan dana ranije prognozirao je stopu rasta od dva do tri posto.

Udruženje talijanskih maloprodajnih lanaca Confesercenti objavilo je pak da je promet uoči Božića bio slab, uz iznimku prodaje prehrambenih namirnica. "U sektoru odjeće promet je uoči Božića bio slab uoči konačnih rezultata o prometu na razini cijele godine", objavio je predsjedatelj Confesercentija Marco Venturi. "Zbrajat ćemo naše brojke na kraju ali čini se da se obistinila prognoza o smanjenju potrošnje na božićne poklone za pet posto", naglasio je Venturi.

Britanski maloprodajni lanci ostvarili su pak odlične rezultate pa su podaci dvije neovisne istraživačke tvrtke pokazali da je broj kupaca porastao za gotovo jednu petinu u odnosu na prošlu godinu.

Tradicionalno skloni sezonskim popustima, Britanci su čekali u redovima pred robnim kućama, prodavaonicama odjećom i električnim uređajima čiji su vlasnici uspjeli protegnuti razdoblje povoljnih cijena i dan nakon Božića.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙