FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

U Sloveniji i BiH najpopularniji VW, u Hrvatskoj i Srbiji Opel

ZAGREB, 23. prosinca 2005. (Hina) - Pri kupnji novog vozila, građaniSlovenije i BiH bi se u najvećem broju odlučili za vozila markeVolkswagen, dok bi se građani Hrvatske i Srbije u najvećem brojuodlučili za Opel, pokazuje istraživanje agencije Prizma.
ZAGREB, 23. prosinca 2005. (Hina) - Pri kupnji novog vozila, građani Slovenije i BiH bi se u najvećem broju odlučili za vozila marke Volkswagen, dok bi se građani Hrvatske i Srbije u najvećem broju odlučili za Opel, pokazuje istraživanje agencije Prizma.

Prema rezultatima tog istraživanja provedenog na 4 tisuće ispitanika iz Hrvatske, Slovenije, Bosne i Hercegovine i Srbije, građani sve četiri zemlje u najvećoj mjeri imaju samo jedan automobil u kućanstvu. U Sloveniji je pak gotovo jednak broj onih koji imaju jedan (40 posto) i dva automobila u kućanstvu (37 posto).

Slijede građani Hrvatske, kod kojih su osim kućanstava s jednim, najviše zastupljena kućanstva s dva automobila (17 posto), dok je u Srbiji i BiH nakon kućanstava s jednim vozilom najviše onih bez vozila. Slovenci prednjače i kad je riječ o tri ili više automobila u kućanstvu, koliko ima 15 posto njihovih kućanstava.

Građani BiH, Srbije i Slovenije, pri kupovini bi se prije odlučili za rabljeno vozilo, dok su se jedino Hrvati u većoj mjeri izjasnili da bi kupili novo vozilo.

Kao glavni čimbenik pri odlučivanju o kupnji automobila građani iz sve četiri zemlje navode cijenu, a kao drugi potrošnju goriva. Treći, najčešće spominjani faktor je marka vozila.

Prema rezultatima Prizminog istraživanja, srednja klasa automobila najtraženiji je segment u sve četiri zemlje, a u pogledu boje, građanima regije najpoželjnije su metalik siva, crvena i crna.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙