Riječ je o ukupno 46 većih sajmova i izložbi, od čega je 15 priredbi u organizaciji tvrtke Sajam Muenchen, pet u okviru obrtničkih sajmova Društva za obrtničke sajmove-GHM te 25 većih gostujućih priredbi.
Sajamska godina 2006. u Muenchenu počet će, kako je kazao direktor Belimpexa Anton Belan, sajmom "ISPO Winter 06", koji se održava od 29. siječnja do 1. veljače, a riječ je o jednom od vodećih europskih specijaliziranih sajmova za sportsku opremu i modu.
Belan je izdvojio i međunarodne sajmove satova i nakita-Inhorgenta te putovanja-CBR (sredinom i krajem veljače), obrtništva-IHM (sredinom ožujka), proizvodne tehnologije i automatizacije-Metav te biotehnologije-Analytica (u travnju) i druge. Sajamska godina završit će u prosincu tradicionalnim sajmom hrane i pića-Food&Life.
Na mnogim od tih sajmova tradicionalno sudjeluju i hrvatski izlagači, a značajan je i odaziv hrvatske stručne publike, koji se iz godine u godinu povećava.
Dodao je da je tijekom 2005. Hrvatska odnosno njenih 200-ak tvrtki sudjelovalo na 12 sajamskih izložbi u sklopu Muenchenskog sajma, dok je broj posjetitelje iz Hrvatske prešao brojku od pet tisuća.
Belan ističe i da su Muenchenski sajmovi, osim blizine Bavarske, kao velikog izvoznog tržišta, značajni i za direktne poslovne kontakte te je pozvao hrvatske tvrtke da posjete te sajmove ili kao izlagači ili kao posjetitelji.
Iznio je i podatke da je Sajam Muenchen-Koncern tijekom ove godine ostvario promet od 225 milijuna eura, a ukupno je održano 22 sajma i 231 gostujuća priredba. Izlagača je bilo nešto više od 33 tisuće (10 posto više nego u 2004.) iz 102 zemlje svijeta, a sajmove je posjetilo oko 2 milijuna ljudi iz 205 zemalja svijeta.
(Hina) xtam yds