Tvrtke poput McDonald'sa, Burger Kinga, Pizze Hut, KFC-a i sličnih, nastoje promovirati vlastiti bolji image, reklamirajući prodaju navodno zdravog obroka u svojim restoranima.
"Which?" je testirao neke obroke koji se nude u Britaniji u spomenuta četiri lanca brze prehrane. Ustanovljeno je da su od svih obroka u KFC-u i McDonald'su najzasoljenije bile porcije salata u kojima je pronađeno više od tri grama soli, što je više o polovine dnevno preporučene količine toga začina.
U restoranima KFC-a u porciji salate s piletinom pronađeno je više soli nego u burgeru od piletine ili u prženim krumpirima, a McDonald'sova salata koja se prodaje pod nazivom Crispy Chicken Ranch s preljevom, sadržavala je 11,1 grama zasićenih masnoća, što je više od polovine ukupne količine koju, prema preporuci liječnika u organizam dnevno smije unijeti žena.
U izvješću časopisa tvrtke se optužuju za pogrešne informacije o hrani koju nude kupcima. Na internetskim stranicama Burger Kinga iznosi se podatak prema kojemu neke porcije prženih krumpira koje se nude u njihovim restoranima sadrže 13 grama zasićenih masnoća, no istražitelji magazina "Which?" pronašli su 19 grama.
"Dakle, nemojte vjerovati da je salata uvijek zdrava prehrambena opcija, posebno kad je naručite na nekome od prodajnih mjesta lanaca brze hrane", upozorio je čitatelje i konzumente urednik magazina Malcolm Coles.