FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

EPICA: dvije nagrade idu u Hrvatsku

ZAGREB, 2. prosinca 2005. (Hina) - Najveći europski festivaloglašavanja EPICA proglasio je službene rezultate među kojima su dvijebronce koje idu u Hrvatsku.
ZAGREB, 2. prosinca 2005. (Hina) - Najveći europski festival oglašavanja EPICA proglasio je službene rezultate među kojima su dvije bronce koje idu u Hrvatsku.

Dizajnerski studio Bilić-Mueller osvojio je brončani certifikat za katalog papira tvrtke Arjo Wiggins "Proljetna groznica", a agencija Lowe Digitel osvojila je brončani certifikat za oglas Unicefa "Lutke" kojem je to već peto međunarodno priznanje, objavljeno je danas iz Premise.

Hrvatska se time svrstala među najuspješnije zemlje regije, odmah uz Rumunjsku i Slovačku,a prvi put je Hrvatska na najvažnijem europskom festivalu bolje plasirana od primjerice Češke, Mađarske, Poljske ili Slovenije.

Na festival je prijavljeno gotovo pet tisuća radova iz 45 zemalja, a žiri je nagradio 64 pobjednika kategorija i 379 finalista. Najuspješnije plasirane zemlje ovogodišnje Epice su Njemačka, Francuska i Engleska, a dvije glavne nagrade - Zlatne Epice otišle su u Englesku i Portugal.

Vodeći europski festival oglašavanja Epica specifičan je po tome što žiri sačinjavaju predstavnici 32 vodeća europska stručna magazina, te po tome što se svi nagrađeni radovi arhiviraju i čuvaju u jedinstvenom muzeju oglašavanja u Louvreu.

Godišnjak Epice sa svim nagrađenim radovima i finalistima jedno je od najutjecajnijih izdanja marketinške struke u svijetu.

Svečana ceremonija dodjele nagrada održava se svake godine u drugoj zemlji, ove godine u Istanbulu, 20. siječnja 2006.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙