FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

SAD: počela blagdanska potrošačka groznica

WASHINGTON,25. studenoga 2005.(Hina) - Američki potrošači poranili su upetak u zoru u trgovine i robne kuće označivši službeni početakblagdanske sezone kupnje.
WASHINGTON,25. studenoga 2005.(Hina) - Američki potrošači poranili su u petak u zoru u trgovine i robne kuće označivši službeni početak blagdanske sezone kupnje.

Unatoč niskim temperaturama kupci su u redovima već prije otvaranja u 5 sati ujutro ispred Wall Marta, Best Buya, J.C. Penneya, Searsa i drugih trgovina kako bi došli do najtraženijih proizvoda po najboljim cijenama.

Ove je godine Wal-Mart, najveći svjetski trgovački lanac, ponudio posebne cijene za elektronske proizvode i igračke kako bi nadmašio svoje konkurente. Za nekoliko sati većina njegovih trgovina rasprodala je HP-ov lap-top koji se mogao kupiti za 378 dolara te televizor ravnog ekrana promjera 106 centimetara po cijeni od 997 dolara.

J.C. Penneyjeva posebna ponuda koja traje od otvaranja robne kuće do podneva uključuje popust do 60 posto na odjeću, a naušnice ili narukvice s dijamantima od 1 karata nude se za samo 99 dolara.

Iskusni američki potrošači dolaze u shopping centre znajući što hoće, s popisom trgovina u kojima mogu dobiti proizvode koje žele po najboljim cijenama.

Petak nakon Dana zahvalnosti trgovci u Sjedinjenim Državama zovu "crni petak" jer tradicionalno označava početak blagdanske potrošačke sezone koja traje sve do Nove godine. To je razdoblje u kojem trgovine konačno izlaze iz "crvenog", iz gubitaka, i ulaze u "crno", tj. zaradu.

Premda je službeni početak sezone kupnje "crni petak", to nije više dan u kojem se najviše kupuje. Prošle godine bila je to subota 18. prosinca, tjedan prije Božića.

Analitičari kažu da trgovci s nervozom očekuju kakvom će se pokazati blagdanska sezona 2005. zbog povećanih troškova grijanja s kojima će se Amerikanci suočiti ove zime dok se istodobno zarade ne poboljšavaju.

Nacionalna udruga trgovaca na malo očekuje da će ukupna prodaja za razdoblje studeni-prosinac porasti za 6 posto na 439,5 milijardi dolara, što bi bilo nešto manje nego prošle godine kada je zabilježen rast od 6,7 posto.

Trgovci na malo mogu u ova dva mjeseca ostvariti do 50 posto ukupnog godišnjeg prometa i zarade.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙