FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

HTZ: više turista sa svih inozemnih tržišta

ZAGREB, 4. listopada 2005. (Hina) - Hrvatska je tijekom ovogodišnjeturističke sezone sa gotovo svih inozemnih tržišta zabilježila porasteturističkih dolazaka i noćenja, a strani su turisti ukupno u osammjeseci, po podacima Hrvatske turističke zajednice (HTZ), ostvarili 8posto više dolazaka nego lani i 9 posto više noćenja.
ZAGREB, 4. listopada 2005. (Hina) - Hrvatska je tijekom ovogodišnje turističke sezone sa gotovo svih inozemnih tržišta zabilježila poraste turističkih dolazaka i noćenja, a strani su turisti ukupno u osam mjeseci, po podacima Hrvatske turističke zajednice (HTZ), ostvarili 8 posto više dolazaka nego lani i 9 posto više noćenja.

Ukupno je u Hrvatskoj u osam mjeseci, po podacima HTZ-a, bilo 6,85 milijuna stranih turista i 39,46 milijuna njihovih noćenja, a takvim su rezultatima, ocjenjuju u HTZ-u, više nego nadmašene optimistične prognoze s početka sezone.

Dobri su rezultati, unatoč lošim vremenskim prilikama, bili i u ovogodišnjem kolovozu, kada je stranih turista došlo 5 posto više nego u istom lanjskom mjesecu, a ostvarili su 8 posto više noćenja.

Među stranim tržištima na kojima Hrvatska ove godine bilježi najdinamičnije stope rasta iz HTZ-a izdvajaju prije svega Francusku, Veliku Britaniju i skandinavske zemlje.

Iz Francuske se i ove godine nastavio višegodišnji pozitivni trend, što je vidljivo u osmomjesečnom povećanju dolazaka od 54 posto i noćenja od 57 posto.

Slično je i s turistima iz Velike Britanije kojih je do kraja kolovoza došlo 27 posto više, a u noćenjima su u plusu za 33 posto u odnosu na lanjskih osam mjeseci.

Turista iz skandinavskih zemalja ukupno je u Hrvatsku došlo 46 posto više, a još su veći porast, od 54 posto, ostvarili u noćenjima.

Nešto manje, ali ipak dvoznamenkaste poraste, ostvarili su i turisti iz Belgije (18 posto više dolazaka i 17 posto više noćenja), Mađarske (13 posto više dolazaka i 14 posto više noćenja), Nizozemske (po 16 posto više dolazaka i noćenja), Rusije (20 posto više dolazaka i 17 posto više noćenja), SAD-a (29 posto više dolazaka i 31 posto više noćenja) te Švicarske (po 15 posto više noćenja i dolazaka).

S većine pak tradicionalnih hrvatskih tržišta u osam su mjeseci zabilježeni jednoznamenkasti porasti dolazaka i noćenja, osim iz Njemačke, čiji su gosti, iako u Hrvatskoj najbrojniji i ove godine, zadržali prošlogodišnju razinu, te iz Češke, iz koje je bilo 5 posto manje dolazaka i 1 posto manje noćenja.

Ostala su tradicionalna tržišta u plusu - iz Austrije je bilo 1 posto više turista i 5 posto više noćenja, iz Slovenije 1 posto više dolazaka i 3 posto više noćenja, a iz Italije 3 posto više turista i 7 posto više noćenja.

Nakon višegodišnjeg pada ove godine i turisti iz Poljske bilježe poraste, od po 9 posto u dolascima i noćenjima, slično kao i oni iz Slovačke, koji su do kraja kolovoza ostvarili 5 posto više dolazaka i 7 posto više noćenja.

(Hina) xtam yds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙