Dionice tog njemačko-američkog proizvođača vozila ostvarile su rast vrijednosti od 10 posto.
Analitičari su očekivali prosječan operativnu dobit grupe u visini 1,28 milijardi eura te operativni gubitak u Mercedesu drugo tromjesečje zaredom. Mercedes je pak suprotno očekivanjima objavio operativnu dobit od 12 milijuna eura usprkos dodatnim troškovima restrukturiranja Smarta u visini 311 milijuna eura.
Taj peti po veličini proizvođač automobila u svijetu ponovio je u četvrtak svoje prognoze o nešto višoj operativnoj dobiti u 2005. kada se isključe troškovi restrukturiranja gubitaškog branda mini automobila Smart.
Američki ogranak Chrysler uvučen je u sjevernoamerički cjenovni rat s konkurentima General Motorsom i Fordom. Njegova je operativna dobit porasla četiri posto na 544 milijuna eura, također premašivši procjene analitičara o dobiti u visini 412 milijuna eura.
Mercedes se morao nositi s jakim eurom, promjenom modela, troškovima za rješavanje problema s kvalitetom i velikim gubicima na Smartu. U prvom tromjesečju ostvario je operativni gubitak od 954 milijuna eura, prvi u razdoblju od 1993.
Pad dobiti potaknuo je inicijativu za povećanjem efikasnosti poslovanja koja bi do 2007. trebala povećati prihode tog odjela za više od tri milijarde eura i obnoviti operativnu marginu od sedam posto.
Kompanija je u četvrtak objavila da namjerava poboljšati zaradu Mercedesda za "maksimum 3,5 milijarde eura".