FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

DP: Slovenija kašnjenja u gradnji autoceste prema Hrvatskoj neće brzo nadoknaditi

ZAGREB, 5. srpnja 2005. (Hina) - Ministri prometa Slovenije i Hrvatske,Janez Božič i Božidar Kalmeta, na sastanku u Otočcu u ponedjeljak nakojem se govorilo pitanjima graničnog prijelaza na Muri i međudržavnimdozvolama za cestovni prijevoz dogovorili su se tek da će o tome jošrazgovarati, primjećuje se u osvrtu mariborskog dnevnog lista Večer tedodaje kako će se ti sporazumi "unatoč svega dogovoriti i sklopitiprije no što će Slovenija izgraditi autoceste do hrvatske granice".
ZAGREB, 5. srpnja 2005. (Hina) - Ministri prometa Slovenije i Hrvatske, Janez Božič i Božidar Kalmeta, na sastanku u Otočcu u ponedjeljak na kojem se govorilo pitanjima graničnog prijelaza na Muri i međudržavnim dozvolama za cestovni prijevoz dogovorili su se tek da će o tome još razgovarati, primjećuje se u osvrtu mariborskog dnevnog lista Večer te dodaje kako će se ti sporazumi "unatoč svega dogovoriti i sklopiti prije no što će Slovenija izgraditi autoceste do hrvatske granice".

U Otočcu je hrvatske novinare posebice, više nego sva druga "otvorena pitanja", zanimalo kada će Slovenija poboljšati svoju cestovnu infrastrukturu prema jugu, no slovenski ministar Božič u svom objašnjenju slovenske strategije izgradnje cestovne mreže u odgovoru hrvatskim novinarima "nije rekao da se radi višegodišnjeg slovenskog odgađanja u planiranju i gradnji autocesta prema Hrvatskoj (ne samo radi prioritetne želje za poboljšanjem cesta unutar Slovenije, nego i radi pretjeranog straha pred Balkanom), kašnjenja ne mogu nadoknaditi u jednoj ili dvije godine", napominje list.

"Božiču je bilo malo neugodno reći, mada bi odgovor bio točan, da se u vremenu koje je Hrvatskoj trebalo za izgradnju 360 kilometara autoceste od Zagreba do Splita, u Sloveniji riješi 20 kilometara autoceste, ako su okolnosti optimalne a takvih još nema.

Za to bi po riječima predstavnika slovenskog ministarstva bilo prije svega bilo krivo europsko zakonodavstvo koje zahtijeva vrlo demokratske postupke s (pre)velikim brojem uključenih u prihvaćanju trase autoceste. Ako je to tako, a postupci su doista složeni, onda Hrvatska ako hoće nastaviti brzo graditi mora izgraditi što više autoceste prije ulaska u EU, a za što imaju još puno vremena možda bi rekao bi neki zlobnik.

Hoće li slovenska vlada prihvatiti uredbu o lokacijskom nacrtu za autocestu Maribor-Ptuj ovog mjeseca i može li se ta gradnja početi 2007. godine, sada najviše ovisi od toga hoće li se doista održati referendum o autocesti u općini Hajdina, kako su najavili. To jest demokracija, a očajnih zastoja na toj cesti bit će i sljedećeg vikenda", piše mariborski list.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙