FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Toyota razmatra novu strategiju ušteda

TOYOTA CITY, 30. svibnja 2005. (Hina/Reuters) - Toyota Motor Corp.,drugi po veličini svjetski proizvođač vozila razmatra novu strategijuušteda koja se temelji na fundamentalnoj promjeni dizajnaautomobilskih dijelova kako bi nadoknadio oštar rast troškovasirovina, rekao je u ponedjeljak Toyotin dužnosnik.
TOYOTA CITY, 30. svibnja 2005. (Hina/Reuters) - Toyota Motor Corp., drugi po veličini svjetski proizvođač vozila razmatra novu strategiju ušteda koja se temelji na fundamentalnoj promjeni dizajna automobilskih dijelova kako bi nadoknadio oštar rast troškova sirovina, rekao je u ponedjeljak Toyotin dužnosnik.

Još nisu razrađeni detalji strategije, no poznato je da će uključivati traženje drugačijih načina razvoja i izrade automobilskih dijelova. "Uzmimo za primjer matice i vijke. Što ako možemo razviti komponente koje neće trebati pritezati vijcima? To je način razmišljanja na koji ciljamo", rekao je Mitsuo Kinoshita, jedan od izvršni direktor Toyote i voditelj nabave.

"Prijašnja strategija već je prilično dosegnula svoje granice. Nova metoda obuhvaća sasvim nov pristup i traži od inženjera i dobavljača da se vrate osnovama razvoja vozila", rekao je u Toyotinom sjedištu .

Politika pod nazivom "VI" - vrijednost inovacije - koncipirana je u ožujku u vrijeme kada je ušteda na troškovima po vozilu najvećeg japanskoj proizvođača više nego prepolovljena u odnosu na samo dvije godine ranije zbog rasta cijena čelika i ostali sirovina.

U poslovnoj godini koja je završila 31. ožujka, Toyota je uštedjela 21.600 jena (200 dolara) po prodanom vozilu, u odnosu na 34.230 jena godinu ranije i 48.031 jena 2002/2003.

Kinoshita je kazao da u okviru "VI" nema određenih brojčanih ciljeva. No izrazio je nadu da će poduzeti koraci, koji će utjecati na vozila prodana nakon 2007., smanjiti troškove po vozilu u odnosu na prošlu godinu. "U idućih nekoliko godina najbolje čemu se možemo nadati je da nadoknadimo troškove visokih cijena sirovina. No, nakon 2007. puno očekujemo od VI i po mogućnosti želimo bolje od toga", napomenuo je.

Rezanje troškova jedno je od najvećih Toyotinih uporišta, koje joj je pomoglo da postane najprofitabilnijim proizvođačem vozila na svijetu u smislu apsolutne zarade. Prijašnjom strategijom Toyota je smanjila troškove za tisuću milijardi jena što je oko 30 posto vrijednosti dijelova koje kupuje u Japanu.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙