FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

NO Podravke predlaže dividendu od 5 kuna po dionici

ZAGREB, 26. travnja 2005. (Hina) - Nadzorni odbor koprivničkeprehrambene industrije Podravka, koji je na današnjoj sjednici utvrdiofinancijska izvješća i izvješća o stanju društva za poslovnu 2004,predlaže Glavnoj skupštini Podravke isplatu dividende na redovnedionice u bruto iznosu od 5 kuna po dionici.
ZAGREB, 26. travnja 2005. (Hina) - Nadzorni odbor koprivničke prehrambene industrije Podravka, koji je na današnjoj sjednici utvrdio financijska izvješća i izvješća o stanju društva za poslovnu 2004, predlaže Glavnoj skupštini Podravke isplatu dividende na redovne dionice u bruto iznosu od 5 kuna po dionici.

Ta bi se dividenda, po prijedlogu NO, trebala isplatiti najkasnije do 31. prosinca ove godine.

Grupa Podravka u poslovnoj je 2004. ostvarila neto dobit od 84,2 milijuna kuna, što je znatno veća dobit nego godinu prije kada je iznosila 10 milijuna kuna, navode iz Podravke.

Osim organskog rasta, dobit je, naglašavaju, rezultat ušteda i kontrole troškova poslovanja.

Ukupni prihodi Grupe lani su ostvareni u visini od 3,4 milijardi kuna, što je 2,8 posto više nego u 2003. godini. Pritom su prihodi od prodaje iznosili 3,29 milijardi kuna i za 2,4 posto su veći nego prethodne godine, od čega su prihodi od prodaje na domaćem tržištu porasli jedan posto, na 1,76 milijardi kuna, što čini 53,7 posto ukupnog prihoda.

Najviše, 81,7 posto, u ukupnom prihodu ili sa 2,69 milijardi kuna sudjeluje poslovno područje prehrane i pića, koje je lani ostvarilo rast od 2 posto.

Promatrano po grupama proizvoda najveći porast prodaje prošle je godine ostvaren u kategoriji zamrznute hrane (48 posto), mlinarskih i pekarskih proizvoda (35 posto), trgovačke robe (10 posto), dok je najznačajnija marka Vegeta ostvarila porast prodaje od 2 posto, navodi se.

Značajniji pad prodaje, 15 posto, zabilježen je kod pića, zbog, kako kažu, nepovoljnih vremenskih uvjeta te snažnog ulaska konkurencije u segment izvorskih i mineralnih voda.

Na tržištima jugoistočne Europe - Slovenija, Bosna i Hercegovina, Srbija i Crna Gora, Makedonija - ostvaren je prihod od 723 milijuna kuna, što je porast od 5 posto u odnosu na 2003. godinu.

Porasla je i prodaja na tržištima srednje Europe - Poljska, Mađarska, Češka, Slovačka - za dva posto, na 488 milijuna kuna, dok je na tržištima zapadne Europe, prekooceanskih zemalja i Orijenta ostvaren prihod od 201 milijuna kuna uz porast prodaje od 8 posto.

Jedino tržište koje je u ostvarilo pad prodaje u odnosu na godinu ranije je tržište istočne Europe, i to za dva posto, na 113,8 milijuna kuna, naglašavaju iz Podravke.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙