FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Centar poslovne izvrsnosti "Oskar" otvorio Menadžment-centar

ZAGREB, 11. ožujka 2005. (Hina) - Centar poslovne izvrsnosti "Oskar"otvorio je danas u Zagrebu Menadžment-centar, s Klubom menadžera iMenadžerskom radionicom, obilježavajući 14. godišnjicu rada i početakrada u novim prostorijama, koje na 400 četvornih metara sadrže podvije učionice i radionice.
ZAGREB, 11. ožujka 2005. (Hina) - Centar poslovne izvrsnosti "Oskar" otvorio je danas u Zagrebu Menadžment-centar, s Klubom menadžera i Menadžerskom radionicom, obilježavajući 14. godišnjicu rada i početak rada u novim prostorijama, koje na 400 četvornih metara sadrže po dvije učionice i radionice.

Klub menadžera je zamišljen kao središte za otvorene rasprave o problemu upravljanja i centar za stalnu izobrazbu i usavršavanje menadžera i stručnjaka iz područja upravljanja kvalitetom, okolišem, rizicima i sigurnošću, ističu iz Centra.

Menadžerska radionica pak treba poslužiti unapređenju poslovanja u malim i srednjim poduzećima, posebno sustava upravljanja.

Tijekom 14 godina edukaciju je u "Oskaru" prošlo više od 14 tisuća ljudi, i to ponajprije u vezi s unapređenjem poslovanja, dok je više od tri stotine polaznika steklo zvanje menadžera. Riječ je o postdiplomskom usavršavanju, u kojem je do sada sudjelovalo stotinu visokoobrazovanih predavača.

Među korisnicima usluga "Oskara" do sada su bile i neke od najvećih hrvatskih tvrtki, poput Ine, Plive, Petrokemije, Croatia Airlinesa i Zračne luke Zagreb.

Oskar je izgradio partnerske odnose s tvrtkama u inozemstvu, poput austrijske Q qualityaustria, Quality Management Centre iz Petrograda, Ros-kar i Cady iz Sarajeva, Feniks iz Skopja, Oskar - Sanus iz Sanskog Mosta te Q kvalitet iz Subotice.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙