Mesić je DIP-u prijavio da je u kampanju utrošio ukupno 6.488.487 kuna, čime je za oko 50 tisuća kuna prešao iznos koji je prijavila njegova protukandidatkinja u drugom izbornom krugu Jadranka Kosor.
S prijavljenih 6.438.926 kuna Jadranka Kosor zauzima i drugo mjesto po visini sredstava utrošenih u predsjedničku utrku, koja je prema podacima najmanje koštala kandidata Hrvatske stranke mladih iz Zaprešića, Miroslava Rajha, svega 7.500 kuna.
Među tri najskuplje kampanje spada i ona Borisa Mikšića (6 milijuna), a više od milijun kuna na promidžbu su potrošili i Đurđa Adlešić (1.46 milijuna) te Ivić Pašalić (1,23 milijuna).
Osim visine utrošenih sredstava kandidati su DIP-u prijavili i izvor novca odnosno imena donatora. Za razliku od Jadranke Kosor čiju je promidžbu u potpunosti financirala njena stranka HDZ, glavni Mesićevi financijeri su domaće tvrtke i stranke koje su ga podržavale.
Od 88 "pravnih osoba" Mesić je prikupio gotovo 3,5 milijuna kuna. Najveći pojedninačni iznos uplatio mu je SDP (pola milijuna kuna), a slijedi dioničko društvo Solidum-Žužić s uplaćenih 450 tisuća kuna. Među tvrtkama koje su uplatile više od 100 tisuća kuna su Arhitektonski studio (370 tisuća kuna), Kemokompleks (300 tisuća), Lijanovići i Dilj (po 200 tisuća kuna) te Ingra.
Gotovo dva milijuna kuna Mesić je prikupio od 56 privatnih donatora.
Kao vlastita sredstva Mesić je u izjavi naveo i milijun kuna isplaćenih iz proračuna, na koja mu pripada pravo jer je na izboru dobio preko 10 posto glasova.