Broz se odlučila za autora pulskog dizajnera Maurizia Ferlina, jer je on idejnim rješenjem, po njezinoj ocjeni, najbolje pogodio njezine želje kojima nastoji tu kazališnu kuću izdvojiti iz ostalih, kako je rekla, "upakiranih kazališnih proizvoda" koji su uglavnom neprepoznatljivi.
Broz i Ferlin izrazili su uvjerenje kako će i novim vizualnim identitetom, u kojem su slova INK, kazalište dokazati da je "in", a slovo "k" u logotipu simbolizira dvije strane glume i života - tugu i veselje.
Novinarima je predstavljena i tiskana brošura za pretplatnike s najavom o bogatu kazališnom programu za ovu godinu u kojem prednjače četiri praizvedbe što u vlastitoj proizvodnji što u suproizvodnji s drugim kazališnim kućama. Riječ je o praizvedbi Feydeauove komedije "Ne šetaj okolo posve gola" redatelja Ivice Buljana u suproizvodnji sa zagrebačkim Satiričkim kazalištem "Kerempuhom", predstavi "Kapetan John Peoplefox" koju režira Mustafa Nadarević. Premijerno će biti prikazano jedno od najizvođenijih dramskih djela velikoga talijanskog dramatičara Uga Bettija "Zločin na kozjem otoku", a u sklopu Dana antike premijerno će biti izvedena predstava "Marija Magdalena" autorice i redateljice Ivice Boban.
Odgovarajući na novinarski upit ravnateljica Istarskoga narodnog kazališta Saša Broz kazala je kako će za provedbu kazališnog programa i ukupne troškove biti potrebno više od pet milijuna kuna, za što je gradski proračun namijenio 4,2 milijuna kuna. Stoga će, po njezinim riječima, sponzori sudjelovati s dijelom te razlike, a također će se nastojati vratiti dio naslijeđena duga od 1,1 milijun kuna.