FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

SERVIS POSEBNIH NASLOVA SAD-INFORMATIKA-MICROSOFT

Nadnaslov:Najnovije Microsoftovo 'sredstvo' za ispitivanje nove tehnologije Naslov: 'Microsoftov dom' za novu tehnologiju Podnaslov:Marketinški stručnjaci Microsofta dosjetili su se, po njihovu mišljenju, primjerenijeg načina za testiranje korištenja tehnologije nego li je to klasičan laboratorij tipično sterilne upotrebljivosti - nedavno otvoren, 'Mocrosoftov dom' uspješna je imitacija prostora za svakodnevni život, unutar kojeg se testiraju novi proizvodi, poput interaktivnog tv prijemnika. Piše: Martin WOLK, Reuter REDMOND (SAD) - Najnovije 'sredstvo' za testiranje tvrtke Microsoft Corp. posjeduje zamrzivač napunjen sladoledom, udobni, kožom presvučeni dvosjed te ugodnu blagovaonicu u kojoj je predsjednik tvrtke Bill Gates već primio prve goste. Radi se o 'Domu Microsofta', nedavno otvorenom na prostoru od 2.000 kvadratnih stopa, prostoru za svakodnevni život u kojem marketinški stručnjaci ovog softwareskog diva nastoje shvatiti kako se obični ljudi služe tehnologijom. "Ovo mjesto je dokaz da nam je više stalo do razumijevanja ljudi nego li tehnologije", kaže Patty Stonesifer, potpredsjednica potrošačkog odjela tvrtke Microsoft. Nikakav poseban znak izvana ne upućuje na to da se radi o Microsoftovu domu. Ulazi se na masivna drvena vrata kraj kojih se nalazi zvonce. Unutar zgrade, dnevni boravak, kuhinja, blagovaonica i ured postavljeni su u obliku slova 'U' oko središnjeg predvorja. Iako ne postoje nikakve spavaonice niti kupaonice, ovo mjesto vrlo uvjerljivo izgleda kao prostor u kojem se živi. Police su presvučene papirom, na hladnjak su nalijeplijene stare obiteljske slike, a u kuhinji stoji vrč sa vrućom kavom. Prošlog su tjedna nebom letjeli baloni puni helijuma a stol u blagovaonici bio je prekriven ostacima sendviča i voćne salate, nakon prijema koji je priređen za šestoricu pobjednika promotivnog natjecanja. U svakoj se prostoriji nalazi računalo, tri golema TV monitora te električni kablovi koji se veoma lako mogu priključiti za potrebe testiranja nove tehnologije. Ovaj je prostor, čini se, prirodan razvoj stvari za tvrtku koja je uložila golema financijska sredstva u borbu za udio na snažno rastućem potrošačkom tržištu kao i u postavljanje temelja za informacijske autoputeve sutrašnjice. Međunaslov: Prostor za futurističku tehnologiju "pametnoga doma" Microsoft je nedavno pokrenuo reklamnu kampanju za televizore vrijednu 100 milijuna dolara, trošeći godišnje 150 milijuna dolara na naprednu tehnologiju, u koju spadaju i interaktivni tv prijemnici. U stvari, Microsoft se upravo nalazi na početnom stupnju testiranja svoje tehnologije video servera koju razvija u suradnji sa divom kabelske televizije Tele Communications Inc. Veliki TV monitor koji se nalazi usred dnevnog boravka Microsoftova doma biti će priključen među prvima. Stonesiferova ističe kako je Dom, koji korisnika mami da skine cipele i opusti se, prikladniji za testiranje nego li klasičan laboratorij tipično sterilne upotrebljivosti. "Kada se ugodno uvalite u mekani naslonjač s pićem u jednoj ruci i daljinskim upravljačem u drugoj, iskustvo postaje stvarnije". Interaktivni tv prijemnik samo je jedan od mnogih proizvoda koji će biti testirani u ovom prostoru, navodi Yukiko Shinoda, koordinator Doma te odgovorna osoba za njegovo uređenje. Ponekad se od volontera traži da provedu večer u Domu, što izvršiteljima tvrtke omogućava, primjerice, da mjere vrijeme koje dijete provede uz računalo u "dječjem kutku". Djeci je također omogućeno da, umjesto da borave uz računalo, mogu čitati, igrati se ili pak gledati televiziju. "Moramo biti sigurni da je izbor primjeren njihovom svijetu", dodaje Skinoda. Iako u Domu ne postoje jednostrana zrcala karakteristična za prostore u kojima se vrše grupna istraživanja, skrivene kamere su smještene iza zatamnjenog stakla vitrina koje se nalaze u svakoj sobi, a vjerojatno će se u budućnosti razgovori gostiju Doma snimati. Ovaj bi se prostor također mogao koristiti kao prostor u kojem će se testirati futuristička tehnologija "pametnoga doma", čija je svrha povećati udobnost te pospješiti učinak energije, ističe Shinoda. "Ovo je mjesto sasvim zaživjelo. Prilikom svake nove posjete ono će biti drugačije". (Hina) gm br 091041 MET mar 95

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙