FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: PORAST SPONZORSKIH AKTIVNOSTI U SVIJETU

LONDON, 7. kolovoza (Hina/Reuter) - Troškovi svjetskih kompanija za sponzorska prava godišnje dostižu oko 11,5 milijardi američkih dolara. Naime, sve veći broj tvrtki drži sponzorstvo načinom povećanja prodaje i distribucije, zadržavanja klijenata te svjesnom reklamom proizvoda, ocijenili su ekonomski stručnjaci.
LONDON, 7. kolovoza (Hina/Reuter) - Troškovi svjetskih kompanija za sponzorska prava godišnje dostižu oko 11,5 milijardi američkih dolara. Naime, sve veći broj tvrtki drži sponzorstvo načinom povećanja prodaje i distribucije, zadržavanja klijenata te svjesnom reklamom proizvoda, ocijenili su ekonomski stručnjaci. #L# Još nekoliko godina unatrag kompanije su koristile komercijalne vrste oglašavanja, no danas se sve više koristi sponzorstvo, posebno pri događajima koji izazivaju pažnju, poput športskih manifestacija. Kompanije se odlučuju za "srednje-atlantski pristup" sponzorstva, kombinirajući tradicionalni američki pristup reklami s nešto blažim pristupom sponzoriranja u Europi. Iako pojedine kompanije koriste usluge propagandnih agencija u svrhu sklapanja sponzorskih poslova, u današnje vrijeme ih sve više ustrojava vlastite odjele za takve potrebe. Stručnjaci predviđaju kako će to uzrokovati velike probleme poslovanju propagandnih agencija. (Hina) at sbo 071406 MET aug 96

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙