LONDON, 7. kolovoza (Hina/Reuter) - Troškovi svjetskih kompanija za sponzorska prava godišnje dostižu oko 11,5 milijardi američkih dolara. Naime, sve veći broj tvrtki drži sponzorstvo načinom povećanja prodaje i distribucije,
zadržavanja klijenata te svjesnom reklamom proizvoda, ocijenili su ekonomski stručnjaci.
LONDON, 7. kolovoza (Hina/Reuter) - Troškovi svjetskih kompanija
za sponzorska prava godišnje dostižu oko 11,5 milijardi američkih
dolara. Naime, sve veći broj tvrtki drži sponzorstvo načinom povećanja
prodaje i distribucije, zadržavanja klijenata te svjesnom reklamom
proizvoda, ocijenili su ekonomski stručnjaci. #L#
Još nekoliko godina unatrag kompanije su koristile komercijalne vrste
oglašavanja, no danas se sve više koristi sponzorstvo, posebno pri
događajima koji izazivaju pažnju, poput športskih manifestacija.
Kompanije se odlučuju za "srednje-atlantski pristup" sponzorstva,
kombinirajući tradicionalni američki pristup reklami s nešto blažim
pristupom sponzoriranja u Europi.
Iako pojedine kompanije koriste usluge propagandnih agencija u svrhu
sklapanja sponzorskih poslova, u današnje vrijeme ih sve više ustrojava
vlastite odjele za takve potrebe. Stručnjaci predviđaju kako će to
uzrokovati velike probleme poslovanju propagandnih agencija.
(Hina) at sbo
071406 MET aug 96