FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

CANNES 96: PRVI CYBERFESTIVAL ILI LA CROISETTE NA INTERNETU

PARIZ, 18. ožujka (Hina/AFP) - Kao prvi CyberFestival, ovogodišnji filmski festival u Cannesu hvata korak s multimedijima i uključuje se na Internet već od ovog vikenda: surferi na Webu moći će jahati po Croisetteu, sudjelovati izravno u dolasku filmskih zvijezda, konzultirati filmografiju s posljednje Zlatne palme ili razgledati po prodavaonicama sitnice vezane uz festival.
PARIZ, 18. ožujka (Hina/AFP) - Kao prvi CyberFestival, ovogodišnji filmski festival u Cannesu hvata korak s multimedijima i uključuje se na Internet već od ovog vikenda: surferi na Webu moći će jahati po Croisetteu, sudjelovati izravno u dolasku filmskih zvijezda, konzultirati filmografiju s posljednje Zlatne palme ili razgledati po prodavaonicama sitnice vezane uz festival. #L# Zlatna palma s plavičastim palmama u pozadini dočekuje posjetitelja na tom "glamuroznom 'site'" koji je osmislio Canneski festival zajedno s informatičkim proizvođačem Zenith Data systemsa i reklamnom skupinom Publicis (http://www.festival-cannes.fr). To će omogućiti novinarima (njih 3700), akreditiranim za tu manifestaciju, profesionalcima (25.000), filmofilima i širokoj publici koja sanja o zvijezdama i šljokicama pristup događajima i informacijama u realnom vremenu, objasnio je na konferenciji za novinstvo predsjednik Festivala Pierre Viot. Prošle godine više od dva milijuna posjetitelja konzultiralo je u dvanaest dana 'sites' koji su se reklamirali festivalom, a da im ovaj nije dao pristanak. Ove godine službeni 'site' računa primiti ih tri puta više, predlažući praktične rubrike (organizacija, modaliteti akreditacije, shema organizacije, satnice...), zabavne (prodavaonice, igre...) te informativne (povijest festivala, razvoj u brojkama, veliki trenuci desetljeće po desetljeće, pet posljednjih godina,...). CyberFestival obraća se trima vrstama korisnika, istaknuo je Viot i dodao da će akreditirani novinari u Cannesu raspolagati multimedijskim prostorom opremljenim terminalima, priključenima na Internet. Profesionalci, prodavači i kupci raspolagat će svim korisnim podacima o 400 filmova koji su predstavljeni u sklopu filmskog sajma. Surferi raštrkani po svijetu raspolagat će otvorenim prozorom na taj mitski i čarobni svijet i moći će razgovarati ili izravno sudjelovati na velikim događajima. Brzog pristupa, jednostavan za konzultiranje, jasan i pristupačan svima - karakteristike su CyberCannesa, istaknuo je glavni organizator Gilles Jacob. Surfer-filmofil moći će prijeći s liste Zlatnih palma na fotografije iz nekog filma, pročitati sinopsis i odjavnu špicu, skočiti na plakate,... Novinar će se moći vratiti na izvatke s novinskih konferencija ili biti na predavanju o filmu. Tisak se često žali zbog teškog pristupa zvijezdama, istaknuo je Jacob. Možemo zamisliti interaktivne intervjue, "ali postoji, naravno, opasnost da zvijezda poput Sharon Stone odluči ostati kod kuće. To bi bio kraj Festivala". Akreditirani novinari imat će pristup svim bazama podataka i svim CD-Romovima vezanim uz film. Jedan će dan biti posvećen multimedijima (11. svibnja), a dodijelit će se i nagrada za najbolje korištenje tih tehnologija u području sedme umjetnosti, kazao je zamjenik predsjednika Zenitha u Europi Michel Motro. Canneski festival, koji će sljedeće godine proslaviti 50. rođendan, priprema, uz ostalo, CD-Rom koji će se kasnije moći dopunjavati. (Hina) bnš bnš 181331 MET mar 96

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙