ZAGREB, 12. ožujka (Hina) - Marketing program 12. svjetskoga festivala animiranih filmova, koji će se održati u Zagrebu od 10. do 14. lipnja, predstavljen je danas u Koncertnoj dvorani "Vatroslav Lisinski", gdje će se i prikazati svi
festivalski filmovi.
ZAGREB, 12. ožujka (Hina) - Marketing program 12. svjetskoga festivala
animiranih filmova, koji će se održati u Zagrebu od 10. do 14. lipnja,
predstavljen je danas u Koncertnoj dvorani "Vatroslav Lisinski", gdje
će se i prikazati svi festivalski filmovi. #L#
Od 470 animiranih filmova iz 37 zemalja Selekcijska je komisija
odabrala 72 animirana filma iz 25 zemalja. Osim konkurencije filmova
proizvedenih u zadnje dvije godine, Zagrebački svjetski festival
animiranog filma nudi i druge sadržaje, među kojima su restrospektiva
Caroline Leaf - dobitnice nagrade za životno djelo, britanska i
makedonska retrospektiva, premijere artističkih cjelovečernjih
filmova, te dokumentarni filmovi, predavanja i izložbe.
Od osnutka 1972. Zagrebački svjetski festival animiranih filmova
priznalo je i zaštitilo Svjetsko udruženje animatora - ASIFA,
podsjetio je programski direktor Festivala Joško Marušić, istaknuvši
kako se ovogodišnja priredba sasma približila idealu da postane vodeća
u svijetu u tomu žanru.
"Ono najbolje u svijetu okupit će se ove godine u Zagrebu. Domaćoj će
se javnosti predstaviti svjetski profesionalci i pokazati gdje je naš
položaj u svemu tome, gdje i zašto zaostajemo", nastavio je Joško
Marušić i dodao kako će se radovi iz pojedinih zemalja ove godine
prikazati prvi put, među njima i filmovi iz tzv. Jugoslavije.
Na festivalu, koji obilježava stotu obljeticu hrvatskog filma i
pedesetu obljetnicu Britanskog savjeta, prikazat će se i retrospektiva
nagrađenih filmova u konkurenciji MTV-a, ekskluzivni program američke
rane animacije te dva animirana filma nominirana za "Oscara" koja su
ušla u festivalsku konkurenciju.
Organizacija festivalskog marketinga povjerena je Marketingu
Zagrebačke banke. Direktor marketinga Braslav Karlić kazao je kako će
pokrovitelje zasigurno privući izvanredno dobra zastupljenost
festivalskg programa u medijima, javni terminali u gradskim središtima
dostupni svim građanima, te video isječci filmova emitiranih na općoj
komunikacijskoj mreži Internetu.
(Hina) tn sp
121703 MET mar 96