FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

PREDSTAVLJEN PROGRAM 12. SVJETSKOGA FESTIVALA ANIMIRANIH FILMOVA

ZAGREB, 12. ožujka (Hina) - Marketing program 12. svjetskoga festivala animiranih filmova, koji će se održati u Zagrebu od 10. do 14. lipnja, predstavljen je danas u Koncertnoj dvorani "Vatroslav Lisinski", gdje će se i prikazati svi festivalski filmovi.
ZAGREB, 12. ožujka (Hina) - Marketing program 12. svjetskoga festivala animiranih filmova, koji će se održati u Zagrebu od 10. do 14. lipnja, predstavljen je danas u Koncertnoj dvorani "Vatroslav Lisinski", gdje će se i prikazati svi festivalski filmovi. #L# Od 470 animiranih filmova iz 37 zemalja Selekcijska je komisija odabrala 72 animirana filma iz 25 zemalja. Osim konkurencije filmova proizvedenih u zadnje dvije godine, Zagrebački svjetski festival animiranog filma nudi i druge sadržaje, među kojima su restrospektiva Caroline Leaf - dobitnice nagrade za životno djelo, britanska i makedonska retrospektiva, premijere artističkih cjelovečernjih filmova, te dokumentarni filmovi, predavanja i izložbe. Od osnutka 1972. Zagrebački svjetski festival animiranih filmova priznalo je i zaštitilo Svjetsko udruženje animatora - ASIFA, podsjetio je programski direktor Festivala Joško Marušić, istaknuvši kako se ovogodišnja priredba sasma približila idealu da postane vodeća u svijetu u tomu žanru. "Ono najbolje u svijetu okupit će se ove godine u Zagrebu. Domaćoj će se javnosti predstaviti svjetski profesionalci i pokazati gdje je naš položaj u svemu tome, gdje i zašto zaostajemo", nastavio je Joško Marušić i dodao kako će se radovi iz pojedinih zemalja ove godine prikazati prvi put, među njima i filmovi iz tzv. Jugoslavije. Na festivalu, koji obilježava stotu obljeticu hrvatskog filma i pedesetu obljetnicu Britanskog savjeta, prikazat će se i retrospektiva nagrađenih filmova u konkurenciji MTV-a, ekskluzivni program američke rane animacije te dva animirana filma nominirana za "Oscara" koja su ušla u festivalsku konkurenciju. Organizacija festivalskog marketinga povjerena je Marketingu Zagrebačke banke. Direktor marketinga Braslav Karlić kazao je kako će pokrovitelje zasigurno privući izvanredno dobra zastupljenost festivalskg programa u medijima, javni terminali u gradskim središtima dostupni svim građanima, te video isječci filmova emitiranih na općoj komunikacijskoj mreži Internetu. (Hina) tn sp 121703 MET mar 96

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙