FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

PREDSTAVLJENA KNJIGA "KLUB MALO ISPOD KOLJENA: POLITIČKI MARKETING"

ZAGREB, 14. lipnja (Hina) - U Muzeju za umjetnost i obrt danas je predstavljena knjiga "Klub malo ispod koljena: politički marketing" autora Ivana Božičevića i Branimira Zoraje u izdanju Hrvatskog komunikološkog društva (HKD).
ZAGREB, 14. lipnja (Hina) - U Muzeju za umjetnost i obrt danas je predstavljena knjiga "Klub malo ispod koljena: politički marketing" autora Ivana Božičevića i Branimira Zoraje u izdanju Hrvatskog komunikološkog društva (HKD). #L# Govoreći o knjizi jedan od recenzenata dr. Nedjeljko Kujundžić zahvalio se autorima na ovom "prvom cjelovitom integralnom marketingu političke komunikacije koji će pridonjeti boljem demokratskom ozračju i razvoju političke kulture u Hrvatskoj". "Autori knjige zastupaju sustavne teorije u kojima je cjelina sve i u kojima politička djelatnost nastoji obuhvatiti što više subjekata i objekata", rekao je dr. Kujundžić. "Ova knjiga je ujedno i komunikološki priručnik u kojem su u IX. poglavlja obrađene teorijske osnove političkog marketinga, politička funkcija političkih stranaka, izbori, javni nastupi i karakteristike političara, političko djelovanje na terenu te etičke dimenzije političkog marketinga", rekao je recenzent knjige i predsjednik HKD-a dr. Mario Plenković. Zahvaljujući se nazočnima autor Ivan Božičević zaključio je da ovo djelo ne nudi iscrpne upute o nekim marketinškim tehnologijama, ali će pomoći u svakodnevnoj političkoj komunikaciji, a marketinškim stručnjacima koji rade za stranke biti dobar priručnik u obavljanju njihove djelatnosti. (Hina) so do 141535 MET jun 97

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙