ZAGREB, 14. lipnja (Hina) - U Muzeju za umjetnost i obrt danas je predstavljena knjiga "Klub malo ispod koljena: politički marketing" autora Ivana Božičevića i Branimira Zoraje u izdanju Hrvatskog komunikološkog društva (HKD).
ZAGREB, 14. lipnja (Hina) - U Muzeju za umjetnost i obrt danas je
predstavljena knjiga "Klub malo ispod koljena: politički marketing"
autora Ivana Božičevića i Branimira Zoraje u izdanju Hrvatskog
komunikološkog društva (HKD). #L#
Govoreći o knjizi jedan od recenzenata dr. Nedjeljko Kujundžić zahvalio
se autorima na ovom "prvom cjelovitom integralnom marketingu političke
komunikacije koji će pridonjeti boljem demokratskom ozračju i razvoju
političke kulture u Hrvatskoj".
"Autori knjige zastupaju sustavne teorije u kojima je cjelina sve i u
kojima politička djelatnost nastoji obuhvatiti što više subjekata i
objekata", rekao je dr. Kujundžić.
"Ova knjiga je ujedno i komunikološki priručnik u kojem su u IX.
poglavlja obrađene teorijske osnove političkog marketinga, politička
funkcija političkih stranaka, izbori, javni nastupi i karakteristike
političara, političko djelovanje na terenu te etičke dimenzije
političkog marketinga", rekao je recenzent knjige i predsjednik HKD-a
dr. Mario Plenković.
Zahvaljujući se nazočnima autor Ivan Božičević zaključio je da ovo djelo
ne nudi iscrpne upute o nekim marketinškim tehnologijama, ali će pomoći u
svakodnevnoj političkoj komunikaciji, a marketinškim stručnjacima koji
rade za stranke biti dobar priručnik u obavljanju njihove djelatnosti.
(Hina) so do
141535 MET jun 97