FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

SLOVENSKE ŽELJEZNICE: Za europske brzine bila bi potrebna GOLEMA sredstva

LJUBLJANA, 2. studenog (Hina) - Za gradnju brzih željezničkih pruga +kroz Sloveniju na kojima bi sadašnji europski brzi vlakovi +razvijali normalnu komercijalnu brzinu od 150 do 200 kilometara na +sat nema novaca i idućih deset godina ga neće ni biti.
LJUBLJANA, 2. studenog (Hina) - Za gradnju brzih željezničkih pruga kroz Sloveniju na kojima bi sadašnji europski brzi vlakovi razvijali normalnu komercijalnu brzinu od 150 do 200 kilometara na sat nema novaca i idućih deset godina ga neće ni biti.#L# Studije Europske unije pokazuju da će najviše problema s potencijalnim novim članicama Europske unije na istoku i jugioistoku starog kontinenta biti upravo s njihovim prometnim povezivanjem. Gradnja brze pruge planiranim petim "kretskim" koridorom od talijanske do madžarske granice u dužini 342 kilometra zahtijevala bi velika ulaganja privatnog kapitala koji ne pokazuje interes. Ta je pruga nešto kraća od pruge Nica-Pariz čija će prilagodba eurobrzinama po sadašnjim izračunima stajati 27 milijardi franaka, a teren kroz Sloveniju još je zahtjevniji. "Nije realno da gradnja novih brzih pruga prema Madžarskoj i Hrvatskoj započne u roku kraćem od deset godina", izjavio je direktor Slovenskih željeznica Marjan Rekar. Slovenija je nedavno u Italiji naručila prve kompozicije brzih vlakova "Pendolino" koji će idućih godina poboljšati komunikaciju između Ljubljane i Maribora, međunarodne veze čekat će bolja vremena i otvaranje europskih fondova za infrastrukturu. Jer, samo gradnja autocesta, koje se grade vlastitim sredstvima, odnijet će u prvih deset godina 4,5 milijardi američkih dolara, a neki već govore da bi to moglo ugroziti državni proračun i stabilnost javnih financija. (Hina) fl sv

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙