FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

U SPLITSKO-DALMATINSKOJ ŽUPANIJI 12 POSTO NOĆENJA VIŠE NEGO LANI

SPLIT, 21. rujna (Hina) - U Splitsko-dalmatinskoj je županiji od 1. siječnja do 1. rujna ove godine ostvareno 12 posto noćenja više nego lani. Predsjednik županijske Turističke zajednice Dinko Franchini na večerašnjoj je sjednici županijskoga Turističkoga vijeća ocijenio da su ti rezultati slabiji od očekivanih, jer je u srpnju noćenja domaćih gostiju bilo čak 16 posto manje.
SPLIT, 21. rujna (Hina) - U Splitsko-dalmatinskoj je županiji od 1. siječnja do 1. rujna ove godine ostvareno 12 posto noćenja više nego lani. Predsjednik županijske Turističke zajednice Dinko Franchini na večerašnjoj je sjednici županijskoga Turističkoga vijeća ocijenio da su ti rezultati slabiji od očekivanih, jer je u srpnju noćenja domaćih gostiju bilo čak 16 posto manje. #L# U sezoni je broj noćenja domaćih gostiju manji za četiri a stranih veći za 17 posto nego u istome razdoblju prošle godine. Predsezona je, dodao je Franchini, ispunila očekivanja jer je, po podatcima Državnoga zavoda za statistiku, ukupan rast broja noćenja bio 28 posto - stranih čak za 32 a domaćih za 26 posto. Prema dosadašnjim pokazateljima u rujnu, i posezona će ispuniti očekivanja. To potvrđuje, kazao je Franchini, i brojka od 11.000 turista koji danas borave u toj županiji, od kojih je 10.000 stranih i oko tisuću domaćih. Očekuje se da će u rujnu broj turističkih noćenja biti 25 posto veći nego u istome mjesecu lani. Članovi Turističkoga vijeća večeras su raspravljali i o nacrtu programa promocije županijske turističke ponude za 1999., koji je obrazložio direktor Turističkog ureda županijskoga HTZ-a Mili Razović. Uz tvrdnju nazočnih da je prošlo vrijeme tzv. sindikalne promidžbe prihvaćen je nacrt prijedloga o troškovima za promidžbu turističke ponude od oko dva milijuna kuna. Od toga sama županijska Turistička zajednica osigurava 1,600.000 kuna, a ostatak se očekuje iz drugih izvora. Najviše novca za promidžbu, gotovo 650.000 kuna, namijenjeno je turističko-informativnome sustavu i izradbi promidžbenih materijala. Predviđa se da će promidžba biti znatno prodornija nego lani u Njemačkoj, Austriji, Češkoj, Slovačkoj, Velikoj Britaniji i Madžarskoj, kazao je Razović. (Hina) em dd 212017 MET sep 98

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙