FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

MAGROS '98: TRGOVINA U HRVATSKOJ TURISTIČKOJ PONUDI

ZAGREB, 15. rujna (Hina) - Strategiju razvoja turizma i trgovine u Hrvatskoj treba do kraja osmisliti, osposobiti ljude za rad s turistima, prilagoditi turističku i trgovačku ponudu gostima i ponuditi im konkurentnu cijenu proizvoda i usluga, rečeno je na Magrosu '98., tradicionalno najvećem stručnom skupu zaposlenika u trgovini i turizmu, održanu na Zagrebačkome velesajmu.
ZAGREB, 15. rujna (Hina) - Strategiju razvoja turizma i trgovine u Hrvatskoj treba do kraja osmisliti, osposobiti ljude za rad s turistima, prilagoditi turističku i trgovačku ponudu gostima i ponuditi im konkurentnu cijenu proizvoda i usluga, rečeno je na Magrosu '98., tradicionalno najvećem stručnom skupu zaposlenika u trgovini i turizmu, održanu na Zagrebačkome velesajmu.#L# Pod pokroviteljstvom Ministarstva gospodarstva, Ministarstva turizma i Hrvatske gospodarske komore ovogodišnji je, 24., Magros tijekom dva dana raspravljao o trgovini u hrvatskoj turističkoj ponudi i učincima PDV-a. Na važnost povezanosti trgovine i turizma podsjetila je Ana Knežević iz Sindikata trgovine Hrvatske. Istaknuvši da treba popularizirati hrvatske izume, učinke PDV-a ocijenila je pogubnim. Trgovina je nerazdvojna od turističke ponude, drže predsjednica Udruženja trgovaca Zagreba Jadranka Drk i Nikola Knego s dubrovačkoga Fakulteta za turizam i vanjsku trgovinu. Da je važno postići konkurentnost hrvatske turističke ponude, podsjetio je Adalbert Humski iz Hrvatske gospodarske komore. On drži kako turistu u Hrvatskoj treba omogućiti kupnju i cijenom i izborom robe. To se, kao i niska zastupljenost domaćega proizvoda i malen udio trgovine u hrvatskom turizmu može prevladati zajedničkim naporom svih gospodarstvenika, uz državnu potporu. Tako bi se svi zainteresirani uključili u organiziranu turističku ponudu, pri čemu bi trgovina imala ključnu ulogu, istaknuo je Humski. Tezu o važnosti trgovine u turističkoj ponudi koja je, po prijeratnim podatcima, tvorila više od 25 posto ukupne turističke potrošnje, dr. Ante Radanić iz Instituta za turizam potkrijepio je rezultatima tržišnog istraživanja TOMAS '97. Anketirani su turisti nisko ocijenili mogućnost kupnje u našim primorskim krajevima. Radanić je upozorio na istraživanje koje pokazuje da bi veličina i struktura turističke potrošnje bila povoljnija kad turisti pri dolasku u Hrvatsku ne bi donosili namirnice, već kad bi im naša turistička ponuda osigurala bolje i cjenovno privlačnije proizvode i usluge od većine konkurentskih zemalja. (Hina) kg dd 151535 MET sep 98

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙