FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: PREDSTAVLJENA STUDIJA "HORWATH HOTEL SURVEY"

ZAGREB, 18. rujna (Hina) - Studija koja predstavlja dio svjetskog istraživanja "Horwath Hotel Industry Survey" danas je predstavljena u zagrebačkom hotelu Esplanade. U organizaciji tvrtke Horwath i Horwath Consulting Zagreb, savjetnika za turizam, hotelijerstvo, ugostiteljstvo i industriju slobodnog vremena, u Hrvatskoj je prvi put provedeno istraživanje poslovnih značajki hotelijerstva.
ZAGREB, 18. rujna (Hina) - Studija koja predstavlja dio svjetskog istraživanja "Horwath Hotel Industry Survey" danas je predstavljena u zagrebačkom hotelu Esplanade. U organizaciji tvrtke Horwath i Horwath Consulting Zagreb, savjetnika za turizam, hotelijerstvo, ugostiteljstvo i industriju slobodnog vremena, u Hrvatskoj je prvi put provedeno istraživanje poslovnih značajki hotelijerstva.#L# Međunarodna mreža konzultantskih kuća u turizmu "Horwath International", uz potporu međunarodne udruge hotela i restorana (IH&RA), provodi to globalno istraživanje već 28 godina u hotelskim kućama na svim kontinentima. Primjenjujući međunarodni metodološki standard, rezultati provedene studije nude objektivizirani prikaz tržišnih karakteristika, primijenjene tehnologije, produktivnosti rada te financijskih rezultata poslovanja na uzorku od 58 najkvalitetnijih hotela u Hrvatskoj na području grada Zagreba, Istre, Kvarnera i Dalmacije. Kako je istaknula direktorica Horwath i Horwath Consultinga Sanja Čizmar, u uzorak su izabrani vodeći hoteli u određenim turističkim destinacijama. Uzorak obuhvaća otprilike 70 posto ukupnog broja hotela u Hrvatskoj, koji mogu zadovoljiti međunarodni standard od tri do pet zvjezdica, pri čemu je zastupljenost najviše kategorije hotela u Hrvatskoj stopostotna. Obrada je provedena i prema veličini hotelskih objekata te cjenovnim kategorijama. "Hrvatska ima iznimno vrijedne potencijale za razvoj turizma i ima ambiciju postati jednom od najznačajnijih turističkih zemalja Mediterana i Europe. Izloženost međunarodnoj konkurenciji kao i očekivana ekspanzija nacionalnog gospodarstva, nameće potrebu praćenja i transparentnog iskazivanja poslovnih rezultata pojedinih segmenata naše ponude te posebice hotelijerstva", rekao je hrvatski ministar turizma Sergej Morsan. Objavljeni su podaci dostupni i međunarodnoj publici, pa je to mogućnost za pozicioniranje hrvatskog hotelijerstva u odnosu na hotelske industrije konkurentnih zemalja. Rezultati istraživanja, s obzirom na sastav uzorka ne predstavljaju prosjek hotelijerstva u Hrvatskoj, nego ukazuju na dosegnutu razinu poslovnog rezultata. Istraživanje je provedeno uz potporu Ministarstva turizma te pod pokroviteljstvom Eurocard/MasterCarda i porečke turističke tvrtke Riviere holding. (Hina) splj vel 181454 MET sep 98

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙