ZAGREB, 18. rujna (Hina) - Studija koja predstavlja dio svjetskog istraživanja "Horwath Hotel Industry Survey" danas je predstavljena u zagrebačkom hotelu Esplanade. U organizaciji tvrtke Horwath i Horwath Consulting Zagreb,
savjetnika za turizam, hotelijerstvo, ugostiteljstvo i industriju slobodnog vremena, u Hrvatskoj je prvi put provedeno istraživanje poslovnih značajki hotelijerstva.
ZAGREB, 18. rujna (Hina) - Studija koja predstavlja dio svjetskog
istraživanja "Horwath Hotel Industry Survey" danas je
predstavljena u zagrebačkom hotelu Esplanade. U organizaciji
tvrtke Horwath i Horwath Consulting Zagreb, savjetnika za turizam,
hotelijerstvo, ugostiteljstvo i industriju slobodnog vremena, u
Hrvatskoj je prvi put provedeno istraživanje poslovnih značajki
hotelijerstva.#L#
Međunarodna mreža konzultantskih kuća u turizmu "Horwath
International", uz potporu međunarodne udruge hotela i restorana
(IH&RA), provodi to globalno istraživanje već 28 godina u hotelskim
kućama na svim kontinentima. Primjenjujući međunarodni
metodološki standard, rezultati provedene studije nude
objektivizirani prikaz tržišnih karakteristika, primijenjene
tehnologije, produktivnosti rada te financijskih rezultata
poslovanja na uzorku od 58 najkvalitetnijih hotela u Hrvatskoj na
području grada Zagreba, Istre, Kvarnera i Dalmacije.
Kako je istaknula direktorica Horwath i Horwath Consultinga Sanja
Čizmar, u uzorak su izabrani vodeći hoteli u određenim turističkim
destinacijama. Uzorak obuhvaća otprilike 70 posto ukupnog broja
hotela u Hrvatskoj, koji mogu zadovoljiti međunarodni standard od
tri do pet zvjezdica, pri čemu je zastupljenost najviše kategorije
hotela u Hrvatskoj stopostotna. Obrada je provedena i prema
veličini hotelskih objekata te cjenovnim kategorijama.
"Hrvatska ima iznimno vrijedne potencijale za razvoj turizma i ima
ambiciju postati jednom od najznačajnijih turističkih zemalja
Mediterana i Europe. Izloženost međunarodnoj konkurenciji kao i
očekivana ekspanzija nacionalnog gospodarstva, nameće potrebu
praćenja i transparentnog iskazivanja poslovnih rezultata
pojedinih segmenata naše ponude te posebice hotelijerstva", rekao
je hrvatski ministar turizma Sergej Morsan.
Objavljeni su podaci dostupni i međunarodnoj publici, pa je to
mogućnost za pozicioniranje hrvatskog hotelijerstva u odnosu na
hotelske industrije konkurentnih zemalja. Rezultati
istraživanja, s obzirom na sastav uzorka ne predstavljaju prosjek
hotelijerstva u Hrvatskoj, nego ukazuju na dosegnutu razinu
poslovnog rezultata.
Istraživanje je provedeno uz potporu Ministarstva turizma te pod
pokroviteljstvom Eurocard/MasterCarda i porečke turističke
tvrtke Riviere holding.
(Hina) splj vel
181454 MET sep 98