ZAGREB, 12. ožujka (Hina) - Varaždinska tvornica Kalnik, iz sastava koncerna Podravka, u sklopu nove tržišne strategije koncerna, tj. postupnog osvajanja tržišta srednje i istočne Europe, isporučila je nedavno na rusko tržište manju
količinu prerađenog povrća, objavljeno je iz Kalnika.
ZAGREB, 12. ožujka (Hina) - Varaždinska tvornica Kalnik, iz sastava
koncerna Podravka, u sklopu nove tržišne strategije koncerna, tj.
postupnog osvajanja tržišta srednje i istočne Europe, isporučila
je nedavno na rusko tržište manju količinu prerađenog povrća,
objavljeno je iz Kalnika.#L#
Novom poslovnom strategijom Podravka, a time i Kalnik, žele biti
konkurentni, te ostvarenom cijenom svojih proizvoda pokriti
proizvodne troškove, zbog čega se i krenulo na nova tržišta.
Kalnikove prerađevine od povrća plasiraju se u sklopu ukupnog
asortimana koncerna.
Prošle je godine Kalnik proizveo sedam tisuća tona prerađevina,
koliko se planira i u ovoj godini, a trenutačno se ugovara
proizvodnja povrća za potrebe tvornice. U tvornici kažu, kako će
ove godine otkupiti deset tisuća tona povrća, i to najviše od
domaćih proizvođača, a jedino povrće koje planiraju uvesti je
crvena paprika za proizvodnju ajvara koju dopremaju iz Makedonije i
Grčke. Za potrebe proizvodnje 800 tona ajvara uvest će se približno
1200 tona svježe paprike.
Lani je, za razliku od ranijih godina, došlo do postupnog
oživljavanja proizvodnje i prodaje, a prodaja je na domaćem tržištu
povećana deset posto.
U Kalniku ističu kako je došlo do "sređivanja" na domaćem tržištu
povrća, budući da je ranijih godina poremećaj na tržištu unio
nekontrolirani uvoz konzerviranog povrća loše kvalitete i nižih
cijena, što je prisililo domaće proizvođače da traže zaštitu svojih
proizvoda od takvog uvoza.
(Hina) mk vl
121146 MET mar 98