ZAGREB, 23. prosinca (Hina) - Poslovanje Coca-Cola Beverages Hrvatska d.d., ove je godine obilježeno općim teškim stanjem u hrvatskom gospodarstvu. Od negativnih utjecaja na poslovanje valja istaknuti, ponajprije, slabu kupovnu moć
stanovništva, te veća očekivanja od turističke sezone, istaknuo je glavni direktor Coca-Cola Beverages Hrvatska, Bruno Filipi na današnjem božićnom susretu s novinarima.
ZAGREB, 23. prosinca (Hina) - Poslovanje Coca-Cola Beverages
Hrvatska d.d., ove je godine obilježeno općim teškim stanjem u
hrvatskom gospodarstvu. Od negativnih utjecaja na poslovanje valja
istaknuti, ponajprije, slabu kupovnu moć stanovništva, te veća
očekivanja od turističke sezone, istaknuo je glavni direktor Coca-
Cola Beverages Hrvatska, Bruno Filipi na današnjem božićnom
susretu s novinarima.#L#
Budući značajne količine svojih osvježavajućih pića Coca-Cola
prodaje tijekom turističke sezone, negativan utjecaj, kako na
hrvatski turizma tako i na kompanijinu prodaju u Hrvatskoj imala je
kosovska kriza. Uz to, kriza coca-cole u Belgiji je također
negativno utjecala na poslovanje, istaknuo je Filipi, a radi se o
krizi za koju drži da je bila puno manja nego li su to prenijeli
novinari.
Po njegovim riječima, usprkos svemu tome tvrtka je u Hrvatskoj
uspjela sačuvati sva radna mjesta, a zaposleni su i novi ljudi.
Tijekom godine nastavljeno je i započeto ulaganje u iznosu od preko
100 milijuna njemačkih maraka. Naime, ta je investicija u tijeku a
radi se o ulaganju u proširenje punionice i izgradnju poslovne
zgrade u Zagrebu. Veliki dio spomenutih sredstava kompanija ulaže u
zaštitu okoliša u svim segmentima proizvodnje.
Ovu godinu obilježila je i nova ambalaža pakiranja capy sokova u
malim nepovratnim bocama, čime se kompanija priprema za novu
turističku sezonu, od koje puno očekuju. Dizajn ambalaže razvijena
je u Zagrebu, a u takve boce pakirat će se kompanijini sokovi capy u
svim punionicama u svijetu gdje se taj sok proizvodi.
(Hina) mku ds