FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: EUROMONITOR: RASTE PRODAJA VODA ZA PIĆE

LONDON, 7. prosinca (Hina) - Sve veći broj domaćinstava redovito kupuje vodu za piće u prodavaonicama ponajviše radi njihove zabrinutosti zbog slabije kvalitete vode iz slavina. Kako je objavila u svom posljednjem izvješću vodeća agencija za ispitivanje globalnog tržišta potrošača Euromonitor International, proizvođači stoga tržištu nude sofisticiranije proizvode s još većom brigom za zdravlje kupaca.
LONDON, 7. prosinca (Hina) - Sve veći broj domaćinstava redovito kupuje vodu za piće u prodavaonicama ponajviše radi njihove zabrinutosti zbog slabije kvalitete vode iz slavina. Kako je objavila u svom posljednjem izvješću vodeća agencija za ispitivanje globalnog tržišta potrošača Euromonitor International, proizvođači stoga tržištu nude sofisticiranije proizvode s još većom brigom za zdravlje kupaca.#L# U proizvodnji voda za piće, napominju, napredak je uglavnom učinjen kod njihove ambalaže, uključujući veličinu, oblike i boje boca. No, iako se čini jednostavnim proizvodom, određen broj inovacija zabilježen je u samoj proizvodnji. Tako je, primjerice, talijanski proizvođač MVG na tržište lansirao vodu koja se isključivo koristi za pripremu kave, pod nazivom 'Percaffe', s ciljem postizanja boljeg okusa. Nadalje, u Velikoj Britaniji je proizvođač SMA, navodi se u njihovom izvješću, tržištu ponudio novi proizvod - vodu za piće namijenjenu bebama s manjom razinom minerala i natrija, te pakiranu zajedno s prethodno steriliziranom dudom. S obzirom na veličinu tržišta, po njihovim je podatcima, Francuska s lanjskom prodajom od 6.749 milijuna litara najveće od sedam vodećih tržišta flaširane vode u svijetu, ispred talijanskog i njemačkog tržišta. Lani je, naime, prosječni Francuz popio 114 litara kupovne vode, približno sedam puta više u odnosu na potrošnju Amerikanaca. Poticajno na francusko tržište, napominju stručnjaci Euromonitora, djelovala je sve veća zabrinutost potrošača zbog zagađenosti voda te bogatija ponuda voda u prodaji. Najznačajnije povećanje prodaje vode za piće od 1994. do 1998., za čak 64,9 posto, bilježi Japan s konzumiranih 803 milijuna litara po glavi stanovnika u prošloj godini. Takav se skok potražnje u najvećoj mjeri pripisuje tamošnjem potresu iz 1995., nakon čega je prodaja osjetno porasla, a potom ubrzo splasnula zbog stabilizacije tržišta i straha od kontaminirane vode koji je potkopao prodaju uvozne flaširane vode. Euromonitor International procjenjuje da će sa razvojem tržišta i zbog uspjeha koji su na tržištu postigli proizvodi namijenjeni djeci, proizvođači voda za piće sve više specijalizirati u proizvodnji za posebne skupine potrošača. (Hina) vm db

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙