FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

OKRUGLI STOL O NOVOJ MEDIJSKOJ POLITICI U HRVATSKOJ

ZAGREB, 15. prosinca (Hina) - "Nova medijska agenda: za europsku medijsku politiku u Hrvatskoj" naziv je stručne studije koja, uz pregled karakteristika domaćih medija, donosi prijedloge demokratizacije medijskoga prostora u Hrvatskoj. O toj su studiji, kao i o mogućim strategijama promjene u medijskoj politici, govorili na danas održanom okruglom stolu u Hrvatskom novinarskom društvu (HND) novinari, političari, medijski stručnjaci i teoretičari.
ZAGREB, 15. prosinca (Hina) - "Nova medijska agenda: za europsku medijsku politiku u Hrvatskoj" naziv je stručne studije koja, uz pregled karakteristika domaćih medija, donosi prijedloge demokratizacije medijskoga prostora u Hrvatskoj. O toj su studiji, kao i o mogućim strategijama promjene u medijskoj politici, govorili na danas održanom okruglom stolu u Hrvatskom novinarskom društvu (HND) novinari, političari, medijski stručnjaci i teoretičari.#L# Zrinjka Peruško Čulek, urednica studije, rekla je kako je ona poticaj procesu stvaranja javnoga konsenzusa o pitanju otvorene, demokratske i europske medijske politike. Također, cilj je studije i fokusiranje javne rasprave o strategijama promjene u medijskoj politici, a kako bi se omogućio poželjan stupanj pluralizma i medijske slobode. Nositelji projekta Nova medijska agenda jesu: Članak 38, Hrvatski pravni centar i Institut za međunarodne odnose, finacijski ga podupire IREX ProMedia, a HND je osigurao logističku potporu. Studiju tiskanu na stotinjak stranica napisalo je desetak novinara, članova strukovnih udruga, kao i stručnjaci iz područja medija. Damir Matković (Hrvatska televizija, Forum 21), osvrnuo se na stanje na HTV-u, zauzevši se za reviziju poslovanja u toj televizijskoj kući i preustroj HRT-a. Po njegovim riječima, potrebno je stvaranje dugoročne strategije tehnološkog i programskog razvoja televizije te prepuštanja jednog kanala televizije regionalnim studijima. Juraj Hrvačić (Udruga hrvatskih lokalnih javnih glasila) napomenuo je kako od 117 radiopostaja u Udruzi oko 90 posto loše posluje, ili su na nuli ili u minusu. Kako je većina radijskih postaja komercijalnih, novinarka Marina Mučalo zauzela se za stimuliranje nekomercijalnih postaja, posebice stoga što "ni sam Zakon o telekomunikacijama ne daje nikakvu privilegiju nekomercijalnim stanicama". Novu medijsku agendu pozdravio je Krešimir Macan (glasnogovornik HRT-a), Ivo Škrabalo (HSLS) i Igor Dekanić (HNS), koji se zauzeo za odgovoran odnos novinara i političara, u smislu da novinari moralno odgovaraju za ono što pišu, a da se političari "odviknu" prozivati novinare. (Hina) mb mc

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙