FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

SKUPO LIJEČENJE TUGE KUPOVANJEM

ZAGREB, VIROVITICA, 1. srpnja (Hina) - Neki ljudi tugu "liječe" kupovanjem. Samo oni znaju koliko je tuga skupa. Za terapijom nepotrebnog kupovanja poseže oko jedan posto populacije, navodi se u napisu Ovisnost o kupovanju, objavljenom u Virovitičkom listu. L#L "Patološko ili kompulzivno kupovanje" započinje u pubertetu u trenutku kad se roditeljska ljubav nastoji nadomjestiti nepotrebnim trošenjem, kupovanjem tolikih nepotrebnih stvari, gomilanjem igračaka, navodi se u nastavku. Neki od "manijaka kupovanja" ističu kako su kreditne kartice na njih djelovale kao okidač za početak poremećaja. Patološki potrošači prosječne su stari oko četrdeset godina, među njima je 6 posto muškaraca, a ostalo su žene. Samo kupovanje oboljeli povezuju sa osjećajem snage, sreće, releksacije, te osjećajem ispunjenja unutrašnje praznine. Međutim, taj osjećaj moći i nadmoći traje kratko, te nakon njegova gubitka slijedi još jači osjećaj krivnje i depresije, uz novi pad samopouzdanja. Nakon toga slijedi novi ciklus patološkog obilaženja trgovina. Naime, krizno stanje moguće je olakšati jedino kupovinom (ne)potrebnih stvari, ali zadovoljenje traje kratko i treba ga neprestance obnavljati. Naravno, ako novčanik nije prazan, jer radi se o skupoj "terapiji" koju sebi mogu
ZAGREB, VIROVITICA, 1. srpnja (Hina) - Neki ljudi tugu "liječe" kupovanjem. Samo oni znaju koliko je tuga skupa. Za terapijom nepotrebnog kupovanja poseže oko jedan posto populacije, navodi se u napisu Ovisnost o kupovanju, objavljenom u Virovitičkom listu. L#L "Patološko ili kompulzivno kupovanje" započinje u pubertetu u trenutku kad se roditeljska ljubav nastoji nadomjestiti nepotrebnim trošenjem, kupovanjem tolikih nepotrebnih stvari, gomilanjem igračaka, navodi se u nastavku. Neki od "manijaka kupovanja" ističu kako su kreditne kartice na njih djelovale kao okidač za početak poremećaja. Patološki potrošači prosječne su stari oko četrdeset godina, među njima je 6 posto muškaraca, a ostalo su žene. Samo kupovanje oboljeli povezuju sa osjećajem snage, sreće, releksacije, te osjećajem ispunjenja unutrašnje praznine. Međutim, taj osjećaj moći i nadmoći traje kratko, te nakon njegova gubitka slijedi još jači osjećaj krivnje i depresije, uz novi pad samopouzdanja. Nakon toga slijedi novi ciklus patološkog obilaženja trgovina. Naime, krizno stanje moguće je olakšati jedino kupovinom (ne)potrebnih stvari, ali zadovoljenje traje kratko i treba ga neprestance obnavljati. Naravno, ako novčanik nije prazan, jer radi se o skupoj "terapiji" koju sebi mogu priuštiti samo najbogatiji. (Hina) mvr ld

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙