ZAGREB, 15. siječnja (Hina) - Hrvatska ljetovališta i ove su godine najtraženija na ljestvici potražnje na slovačkom turističkom tržištu. Ove se godine može očekivati blagi porast slovačkih turističkih posjeta i stabiliziranje toga
tržišta na visoko dosegnutoj razini, rekao je direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Marijan Bulat.
ZAGREB, 15. siječnja (Hina) - Hrvatska ljetovališta i ove su godine
najtraženija na ljestvici potražnje na slovačkom turističkom
tržištu. Ove se godine može očekivati blagi porast slovačkih
turističkih posjeta i stabiliziranje toga tržišta na visoko
dosegnutoj razini, rekao je direktor Glavnog ureda Hrvatske
turističke zajednice Marijan Bulat. #L#
U jedanaest prošlogodišnjih mjeseci Hrvatsku je posjetilo 161.500
slovačkih turista ili pet posto više nego preklani, a ostvarili su
1.142.000 noćenja, dva posto više te po brojnosti i ostvarenim
noćenjima zauzeli šesto mjesto. Ukupna turistička potrošnja
slovačkih turista u Hrvatskoj lani je dosegnula otprilike 50
milijuna američkih dolara, kazao je Bulat istaknuvši da će to
pokriti manjak ostvaren u robnoj razmjeni s tom zemljom, koji
također iznosi otprilike 50 milijuna USD.
Hrvatsku će u ovoj godini, procjenjuje Bulat, posjetiti približno
170.000 slovačkih gostiju, otprilike pet posto više nego lani. Do
sada je kataloge s hrvatskom turističkom ponudom izdalo 30
slovačkih turoperatora i turističkih agencija. Najveći su tamošnji
organizatori putovanja, kao što su Globtour, Tatratour, Satour,
Slovakotourist, Tiptour, Koalaturist, Aquamarin, Pegaz i Amigo,
Hrvatskoj posvetili čak 50 posto svojih programa.
Po njegovim riječima, o omiljenosti hrvatskih turističkih
destinacija u Slovačkoj govori i dolazak 70 poslovnih ljudi i
novinara na današnju konferenciju za novinare, koju su na
međunarodnom turističkom sajmu Slovakiatour u Bratislavi
priredili Hrvatska turistička zajednica i hrvatsko Veleposlanstvo
u Slovačkoj.
Inače, na tom sajmu, koji se održava od 14. do 17. siječnja,
hrvatska turistička ponuda predstavlja se na izložbenom prostoru
od stotinu četvornih metara. Od drugih promotivnih aktivnosti na
tom tržištu, Bulat je za travanj najavio Hrvatsku jadransku noć te
seriju predstavljanja u pet najvećih slovačkih gradova tijekom
travnja i svibnja.
(Hina) sab mku