ZAGREB, 8. siječnja (Hina) - Zagreb Auto Show '99., koji će se od 8. +do 14. travnja održati na Zagrebačkom velesajmu, priredba je kojom +će se obilježiti i 75 godišnjica prvog sajma automobila u Zagrebu. +Zagreb Auto Show, od 1992.
kada je ponovno pokrenut, bilježi vrlo +dinamičan i brz rast. Prošle je godine na sajmu sudjelovalo 667 +izlagača iz 34 zemlje, posjetilo ga je više od 120.000 +posjetitelja, a pratio ga je i velik broj novinara, istaknuo je na +današnjoj konferenciji za novinare generalni direktor ZV-a Jurica +Pavelić.
ZAGREB, 8. siječnja (Hina) - Zagreb Auto Show '99., koji će se od 8.
do 14. travnja održati na Zagrebačkom velesajmu, priredba je kojom
će se obilježiti i 75 godišnjica prvog sajma automobila u Zagrebu.
Zagreb Auto Show, od 1992. kada je ponovno pokrenut, bilježi vrlo
dinamičan i brz rast. Prošle je godine na sajmu sudjelovalo 667
izlagača iz 34 zemlje, posjetilo ga je više od 120.000
posjetitelja, a pratio ga je i velik broj novinara, istaknuo je na
današnjoj konferenciji za novinare generalni direktor ZV-a Jurica
Pavelić. #L#
Peticiju nekolicine zastupnika i prodavača automobila i njihov
zahtjev da se, zbog visokih cijena izlaganja i racionalizacije,
Zagreb Auto Show održava svake druge, i to parne godine, i
izmjenjuje sa sajmom u Ljubljani, smatra Pavelić, treba ozbiljno i
argumentirano raspraviti u Hrvatskoj gospodarskoj komori. "Ima
značajnih salona koji su bijenalni i vjerojatno će to jednoga dana
biti i Zagreb. Ali pitanje je zašto da to bude s Ljubljanom, zašto ne
npr. s Brnom ili nekim drugim gradom", kazao je Pavelić.
Na prigovore iz peticije o visokim cijenama izlaganja na ZV-u,
Pavelić i direktor projekata Zagreb Auto Showa Boris Naletilić
odgovaraju podacima da su cijene u Zagrebu daleko manje i od
najvećeg broja automobilskih sajmova koji su po značaju i po
veličini manji od zagrebačkog. I cijene izlaganja na ostalim
priredbama ZV-a su iste ili gotovo iste kao na Auto Showu, kazao je
Pavelić. Istaknuo je također da nema razloga da se otkaže unaprijed
prijavljena priredba koja se nalazi i u kalendaru sajmova OICA
(Međunarodne organizacije konstruktora automobila).
No, Paveliću i Naletiliću se čini da razlozi takvom prijedlogu nisu
samo nezadovoljstvo i želja za racionalizacijom prodavača i dilera
automobilima na oba tržišta, hrvatskom i slovenskom. Paveliću se
čini da se lako može steći dojam da potpisnici peticije traženjem -
ili bijenalni sajam ili nećemo doći - žele ne samo da oni ne dođu
nego da se sajam ne održi u Zagrebu. Tomu Naletilić dodaje i ocjenu
kako dijelu izlagača, prodavača na oba tržišta, ipak nije interes
da, zbog racionalizacije, ne nastupe u Zagrebu već u Ljubljani. Ako
ne nastupe, a sajam se održi, "djelić njihova kolača" uzet će netko
drugi, kazao je Naletilić. Dodao je da i dio potpisnika peticije
najnormalnije pregovara o svojem nastupu na Zagreb Auto Showu '99.
Inače, rok za prijavu izlagača je 31. siječnja, a organizatori
najavljuju i neke izlagače kojih nije bilo prošlih godina, npr.
Castrol, nekoliko direktnih izlagača iz SAD-a, i sl.
(Hina) bn db