ZAGREB, 12. siječnja (Hina) - Nizozemski turisti ponovno otkrivaju +Hrvatsku kao turističku destinaciju i sudeći po interesu tamošnjih +organizatora putovanja, turističkih agenata i novinara, ove se +godine u Hrvatskoj može očekivati
otprilike 100 tisuća Nizozemaca, +10 posto više nego lani, izjavio je predstavnik Hrvatske turističke +zajednice (HTZ) na međunarodnom turističkom sajmu Vakantiebeurs u +Utrechtu Nikola Karamarko.
ZAGREB, 12. siječnja (Hina) - Nizozemski turisti ponovno otkrivaju
Hrvatsku kao turističku destinaciju i sudeći po interesu tamošnjih
organizatora putovanja, turističkih agenata i novinara, ove se
godine u Hrvatskoj može očekivati otprilike 100 tisuća Nizozemaca,
10 posto više nego lani, izjavio je predstavnik Hrvatske turističke
zajednice (HTZ) na međunarodnom turističkom sajmu Vakantiebeurs u
Utrechtu Nikola Karamarko. #L#
Na tom sajmu, koji se održava od 12. do 17. siječnja, predstavlja se
hrvatska turistička ponuda, posebno kampovi u kojima Nizozemci
ostvaruju 30 posto svih noćenja u inozemstvu.
U inozemstvo je lani otputovalo 10,5 milijuna nizozemskih turista i
tako realiziralo 142 milijuna noćenja. Čak 60 posto Nizozemaca na
odmor putuje organizirano, pri čemu ih je lani tri milijuna za
prijevozno sredstvo odabralo zrakoplov, 1,8 milijuna automobil, a
milijun autobus.
Hrvatska je prošle godine ugostila približno 90 tisuća Nizozemaca,
35 posto više nego godine ranije, i na tom tržištu zauzela udio od
jednog postotka po broju gostiju. Po broju noćenja, kojih su
Nizozemci lani ostvarili oko 700 tisuća, samo 14 posto više,
hrvatski udjel na tom tržištu doseže tek 0,5 posto, kazao je
Karamarko. Kad je riječ o hrvatskim kampovima, udio nizozemskih
gostiju lani je dosegnuo 1,8 posto.
Ove se godine povećao broj nizozemskih organizatora putovanja i
agenata koji prodaju odmor u Hrvatskoj, pa zasad 60 registriranih
može računati na podršku Hrvatske turističke zajednice u promociji
svojih programa, nastavio je Karamarko.
U promociju hrvatskog turizma u Nizozemskoj HTZ će ove godine
uložiti 3,7 milijuna kuna ili sedam posto promidžbenog proračuna.
Uz podršku pri oglašavanju agencijskih programa, za što je
namijenjeno 1,2 milijuna kuna, u planu je, primjerice, oglašavanje
osobito kamping ponude za individualne goste, nastup na
turističkom sajmu u Amsterdamu te organizacija posjeta stotinu
novinara i 150 agenata iz te zemlje.
(Hina) sab mku