RIJEKA, 22. prosinca (Hina) - Tržište hrvatskoga nautičkog turizma +tvore, kao i hrvatskoga turizma općenito, uglavnom gosti iz +Njemačke, Austrije, Italije i Slovenije te domaći gosti. Zato bi u +budućoj marketinškoj djelatnosti
svakako trebalo istraživati i +neka druga emitivna tržišta, primjerice skandinavske zemlje i +Veliku Britaniju. To je istaknuto danas na sjednici Udruženja +nautičkoga turizma Hrvatske gospodarske komore u Rijeci.
RIJEKA, 22. prosinca (Hina) - Tržište hrvatskoga nautičkog turizma
tvore, kao i hrvatskoga turizma općenito, uglavnom gosti iz
Njemačke, Austrije, Italije i Slovenije te domaći gosti. Zato bi u
budućoj marketinškoj djelatnosti svakako trebalo istraživati i
neka druga emitivna tržišta, primjerice skandinavske zemlje i
Veliku Britaniju. To je istaknuto danas na sjednici Udruženja
nautičkoga turizma Hrvatske gospodarske komore u Rijeci.#L#
Treba težiti, rečeno je, boljim i raznovrsnijim uslugama,
privlačnijim događajima i lakšem dolasku nautičara u hrvatsko
more.
U 1998. gotovo su sve marine imale poslovni obujam na razini
prošlogodišnjeg, a financijski rezultati, rečeno je, bit će znatno
lošiji zbog utjecaja PDV-a i nerealna tečaja kune. Prosječna plaća
zaposlenika u marinama sezala je od 1540 do 3000 kuna. Promet gotovo
svih charterskih tvrtaka ljetos je uvelike smanjen.
Na sjednici je upozoreno na nerealno visoke cijene komunalne
naknade u toj djelatnosti, koju monopolski određuju jedinice
lokalne samouprave, te na to da se za isti prostor naplaćuju dvije
naknade - komunalna i koncesijska.
(Hina) rž mć