FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Francuska u lipnju očekuje odlične turističke rezultate, a Francuzi planiraju više putovanja

Autor: Tatjana Miščančuk

ZAGREB, 27. svibnja 2016. (Hina) - Francuska i Pariz u lipnju očekuju odlične turističke rezultate, a iako Francuzi obožavaju nogomet, ne očekuje se da će zbog EURO-a odgoditi putovanja u inozemstvo, pa ni u Hrvatsku, gdje bi ih moglo doći više nego lani, doznaje se iz predstavništva Hrvatske turističke zajednice (HTZ) u Parizu.

"U Parizu za lipanj, najviše zbog nogometa, u hotelima više gotovo nema mjesta. Nešto se još može naći u privatnom smještaju i predgrađu, a sve uz visoke cijene koje će vjerojatno još i rasti", kaže direktorica predstavništva HTZ-a u Parizu Daniela Mihalić Đurica za Hinu.

"U Parizu su cijene čak i više, prosječno oko 170 eura ili za oko 8 posto više, a neminovan je i porast ostalih cijena, pogotovo ugostiteljske, suvenirske, prijevozne i druge uslužne ponude.

"Svi se u Francuskoj, a pogotovo u gradovima gdje se održava EURO, nadaju velikoj zaradi. Primjerice, samo regija Bordeaux očekuje više od 126 milijuna eura, dok bi zarada cijele Francuske od EURO-a mogla premašiti 1,3 milijarde eura", kaže Mihalić Đurica, ističući da se u svih deset gradova samo na stadionima tijekom EURO-a očekuje ukupno više od 1,5 milijuna stranih posjetitelja, a u navijačkim zonama po gradovima više od 7 milijuna.

"Među njima će, bar na prve tri utakmice Hrvatske (u Parizu, St. Etienneu i Bordeauxu), biti i na tisuće hrvatskih navijača, a onima koji iz Hrvatske planiraju putovati u individualnoj organizaciji, automobilima ili kombijima, preporučuje parkinge u blizini stadiona na kojima je dozvoljeno i noćenja u tim vozilima, kao i da se pridržavaju pravila ponašanja na stadionima (bez prtljage, kišobrana, metalnih predmeta, pirotehnike i drugog).

U vezi organiziranja 'fan zona', Mihalić Đurica napominje da je bilo prijepora, no ipak se sve dogovorilo, jer će se time situacija držati pod kontrolom, s obzirom na sigurnost, za što će se povodom EURO-a, kako je već poznato, angažirati oko 60 tisuća policajaca i žandara te oko 10 tisuća privatnih agenata, što je oko 7 posto više nego je bilo najavljeno prije atentata u studenome prošle godine.

"U Parizu i Francuskoj do kraja srpnja produljena je i odluka o izvanrednom stanju, što dodatno pojačava sigurnost, a razmišlja se i o zabrani prosvjednih skupova koji su počeli ovih dana zbog protivljenja zakonu o radu, ako se nastave do EURO-a", kaže Mihalić Đurica.

Francuzi zbog EURO-a ne odgađaju putovanja u inozemstvo

Iako jako vole nogomet, ne očekuje se da će Francuzi zbog toga značajnije odgađati putovanja u inozemstvo, pa tako ni u Hrvatsku, koja upravo u lipnju bilježi tradicionalno vrlo dobar promet s francuskog tržišta.

"Rezervacije za ljeto, odnosno od svibnja do listopada, za Hrvatsku iz Francuske su, prema podacima udruženja francuskih touroperatora, oko 10 posto veće nego prošle godine, a kako je ove godine uvedeno i devet novih avio linija, mogući su i dodatni porasti s individualnim dolascima francuskih turista", kaže Mihalić Đurica, dodajući da Francuzi općenito zbog zaustavljenog pada stope nezaposlenosti i izlaska iz krize žele putovati više nego prije jer smatraju da treba 'profitirati od života'.

Kako prosječno Francuzi godišnje ukupno imaju i do dva mjeseca slobodnih dana (godišnjih odmora), u čemu su 'prvaci' u Europi, često putuju, i do pet puta godišnje, te se očekuje da će ih ove godine čak oko milijun više nego lani putovati izvan Francuske, a planiraju i više trošiti na putovanjima.

Najviše ih zanimaju Portugal i Kuba, koje su ovogodišnje hit destinacije, uz već tradicionalno popularne Španjolsku, Italiju, Grčku te francuske otoke Antile i Reunion. Pritom im i Hrvatska, kaže Mihalić Đurica, zasigurno zauzima jednu od vodećih pozicija.

"U Hrvatsku najviše francuskih turista dolazi zrakoplovima u Dubrovnik, Split i Zagreb, sve više i u Zadar, Istru, na Kvarner i druga odredišta, a najviše se zanimaju za selektivne oblike turističke ponude (kultura, sport, avanturizam, city break, ekologija, enogastronomija) te stoga i sve promotivne aktivnosti idu u tom smjeru. Hrvatska na tom tržištu itekako treba tražiti svoju turističku priliku i ojačati poziciju", poručuje Mihalić Đurica.

(Hina) xtam yneba

An unhandled error has occurred. Reload 🗙