FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Promocija Hrvatske i turizma u Parizu povodom nogometnog EURO-a

Autor: Tatjana Miščančuk

ZAGREB, 27. svibnja 2016. (Hina) - Hrvatska turistička zajednica (HTZ) tijekom Europskog nogometnog prvenstva EURO promovirat će Hrvatsku i turizam u Parizu u sklopu hrvatskog paviljona na obalama Seine, gdje će se od 8. lipnja do 10. srpnja održavati nagradne igre, susreti, prezentacije i dr, doznaje se iz Glavnog ureda HTZ-a.

Hrvatski paviljon na obalama Seine u Parizu za vrijeme EURO-a je zajednički projekt ministarstava vanjskih i europskih poslova, znanosti, obrazovanja i sporta te turizma, Hrvatskog nogometnog saveza (HNS) i HTZ-a. Slične paviljone imat će i ostale 23 zemlje sudionice tog nogometnog prvenstva. Svi će biti smješteni na dijelu šetnice uz Seinu, od muzeja d'Orsay do Tour Eiffela, u duljini od 2,3 kilometra i na ukupnoj površini od oko 4,5 hektara.

Postavljanje tog paviljona trebalo bi biti do kraja idućeg tjedna.

"HTZ će u hrvatskom paviljonu imati posebno uređen prostor u kojem će informatorice posjetiteljima davati informacije o hrvatskoj turističkoj ponudi, dijeliti brošure te prikazivati promotivne filmove hrvatskih destinacija kao i snimljene pozdravne poruke članova hrvatske nogometne reprezentacije. U suradnji s partnerima organizirat ćemo i brojne nagradne igre, te dijeliti razglednice s potpisima hrvatskih igrača", najavljuju iz HTZ-a.

Ispred paviljona na oko 50 četvornih metara održavat će se glazbeni nastupi umjetnika iz Hrvatske, degustacije autohtonih gastro delicija, podjela suvenira HTZ-a i HNS-a, a pripremaju i posebni projekt nagradnog kviza koji će se pratiti na licu mjesta i na društvenim mrežama.

Ono što bi i dodatno moglo privući pažnju je veliki veliki foto zid aktualne nogometne reprezentacije na EURO-u ispred paviljona, za što je osmišljen i koncept prema kojemu će svi posjetitelji moći postati dijelom hrvatskog nogometnog tima, što će biti korišteno i u komunikaciji na društvenim mrežama.

"Sve aktualne promotivne aktivnosti HTZ-ovog predstavništva u Francuskoj, pa i one za vrijeme EURO-a, idu u smjeru promocije segmenata turističke ponude za koje procjenjujemo da najviše zanima francusko tržište, pri čemu je fokus na selektivnim oblicima turizma, prije svega kulturnog, ali i sportskog, avanturističkog, 'city break' i eko turizma. Uz to je neizostavna i promocija enoloških i gastronomskih atributa zemlje i njenih pojedinih regija, za što ima sve više zanimanja među francuskim turistima", poručuju iz HTZ-a.

Iz Glavnog ureda HTZ-a iznose i prve najave programa koji bi se trebali održavati u hrvatskom paviljonu na Seini u Parizu, pa bi se tako od 16. do 18. lipnja predstavila Istra kao turistička, ali i regija maslinovih ulja nastavno na nedavno proglašenje uglednog vodiča 'Flos Olei' Istre kao najbolje svjetske maslinarske regije. Nekoliko istarskih maslinara organizirat će pritom degustaciju maslinovih ulja.

Nakon Istre, 20. i 21. lipnja slijedi predstavljanje Dubrovnika kao mediteranskog bisera bogate kulturne baštine uz nastup dubrovačke klape i informatorice odjevene u dubrovačku narodnu nošnju koje će dijeliti poznate slatke delicije te regije arancine i bruštulane mjendule.

Potom od 23. do 25. lipnja slijedi predstavljanje Zagreba kao nove europske 'city break' destinacije, u sklopu čega će biti održana i prezentacija za touroperatore, agente i novinare te predstavljanje prvog izdanja Michelin Guide Vert vodiča posvećenog hrvatskoj prijestolnici, dok će za glazbeni dio biti 'zaduženi' ulični bend Kraljevi ulice.

(Hina) xtam ysbo

An unhandled error has occurred. Reload 🗙