O tome su u utorak izvijestili iz Glavnog ureda HTZ-a dodajući da se pariški međunarodni sajam nautike ili 55. po redu Salon Nautique International de Paris održava od 5. do 13. prosinca, te da ga kao jednog od važnijih svjetskih nautičkih sajmova svake godine posjeti više od 250 tisuća posjetitelja.
S obzirom na važnost sajma, nastup Hrvatske na njemu te općenito nautike za hrvatski turizam, radionice i susreti hrvatskih i francuskih partnera održavat će se gotovo svakodnevno, a posjetili su ga i ministar turizma Darko Lorencin te direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić koji su istaknuli važnost nautičkog turizma za povećanju prihoda hrvatskog turizma.
"Iako se u srpnju i kolovozu ostvaruje najveći promet u nautičkom charter turizmu, u razdobljima pred i posezone postoji velik potencijal za nove akvizicije i rast turističkog prometa, pa tako i s francuskog tržišta, a nautika je jedan od ključnih proizvoda kojima možemo pozitivno utjecati na produljenje turističke sezone", poručio je Lorencin.
O ponovnom predstavljanju hrvatske nautičke ponude u Parizu direktor Ivičić kazao je da je to "logičan slijed, jer se Hrvatska sve više percipira kao neizostavna i jedna od najboljih europskih, ako ne i svjetskih nautičkih destinacija, čemu je dokaz stalno povećanje dolazaka nautičara".
Na poslovnim radionicama tijekom sajma predstavnici 20-ak hrvatskih tvrtki razgovarat će sa 50-ak francuskih partnera, novinara, specijaliziranih agencija i turoperatora poput Clioa, Karavel Promovacancesa, UCPA, Syltoursa i drugih, ali i s nekima od svjetskih nautičkih agencija poput Globe Sailora, Sail n'Dreama, Ocean Evasiona, Cool Sailinga te Filoventa te predstavnicima internetskih platformi za online iznajmljivanje brodova poput Click & Sail, Samboat te Beboats.
Prezentaciju hrvatske turističke ponude na sajmu je održala direktorica predstavništva HTZ-a u Francuskoj Danijela Mihalić Đurica istaknuvši da Hrvatska postaje jedno od omiljenih odmorišnih destinacija Francuza, prvenstveno zbog komparativnih prednosti Hrvatske kao turističke destinacije.
Osim HTZ-a u svemu sudjeluje i Sektor za turizam Hrvatske gospodarske komore (HGK) čija je direktorica Leila Krešić-Jurić poručila da je važno da hrvatske tvrtke surađuju s francuskim te da specijalizirani susreti uvijek pomažu spajanju partnera.