SPLIT, 11. studenog 2015. (Hina) - Na ovogodišnjem, 21. međunarodnom sajmu profesionalne hotelske i ugostiteljske opreme GASTPro, koji se od srijede do subote održava u splitskoj Spaladium areni, na 55 izlagačkih prostora izloženo je 400 brendova iz
pet zemalja.
Sajam je u srijedu otvorio splitsko-dalmatinski župan Zlatko
Ževrnja koji je istaknuo važnost te manifestacije koja dolazi u dobro vrijeme, nakon turističke sezone te vrijeme kada svi djelatnici u turizmu gledaju bilance, ali i planiraju potrebe za iduću sezonu. "Turizam je ono što nas ipak drži iznad vode
da, nažalost, do kraja ne bismo potonuli u gospodarskom i socijalnom
smislu. Veseli rast dolazaka i noćenja u ovoj sezoni, porast za devet
posto u odnosu na prošlu godinu. Ovo je najbolja turistička sezona u 25
godina postojanja hrvatske samostalnosti", istaknuo je Ževrnja i dodao da županija svake
godine izdvoji oko osam milijuna kuna za ulaganja u promociju turizma.
Turizam u Splitsko-dalmatinskoj županiji pokazao je koliko je kvalitetan, pokazao je da je na vrlo visokoj razini, smatra direktor županijske Turističke zajednice Joško Stella.
Ističe kako je cilj da se sve popratne aktivnosti vežu uz turizam i donesu veću dobrobit lokalnoj zajednici. "Jedna od tih aktivnosti zasigurno je i ovaj sajam koji će okupiti sve poduzetnike koji se bave ulaganjem u opremu i sve što je vezano za turizam. Jer sam turizam nije samo turizam, uvijek veže popratne djelatnosti. Cilj je da se uključi što više lokalnih poduzetnika, ali i popratnih djelatnosti koje podupiru glavne djelatnosti", zaključio je Stella.
Sajam GASTPro organizira tvrtka Sajam Split, a direktorica te tvrtke Sanja Vuković Veić ističe kako im je cilj profesionalcima, koji već
sada razmišljaju kako unaprijediti turističku i ugostiteljsku ponudu,
pružiti uvid u aktualnu turističku ponudu.
"Sajam je namijenjen i
svima onima koji se na vrijeme pripremaju za ulaganja u sljedeću
turističku sezonu, kako hotelijerima i
ugostiteljima, tako i sve brojnijim turističkim obiteljskim
gospodarstvima te privatnim iznajmljivačima. Aktualno turističko tržište
kontinuirano 'podiže ljestvicu' i postavlja nove, složenije
zahtjeve kojima se moraju prilagođavati kako bi podigli vlastitu
konkurentnost", kazala je Vuković Veić, dodajući da je sajam mjesto gdje će se ostvariti poslovni
kontakti i zainteresirani se upoznati s novim proizvodima i uslugama u
svim segmentima
turističke industrije.
Sajam GASTPro specijaliziran je sajam i osim izlagačkog dijela nudi konferencijski program u okviru kojeg će se održati 4. turistička mreža i Konferencija za male iznajmljivače, a organizatori među atrakcijama najavljuju i tečaj pravljenja domaćih čvaraka te promocije koktela.
GASTPro se održava
pod pokroviteljstvom Ministarstva turizma, Splitsko-dalmatinske
županije, Turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije, Grada
Splita te Turističke zajednice grada Splita, a namijenjen je proizvođačima
hrane i pića, hotelima, restoranima i ugostiteljskim objektima,
strukovnim udruženjima i obrazovnim institucijama te distributerima i
investitorima.