Donacije se, naime, mogu prikupljati do završetka službene promidžbe, što u slučaju drugoga izbornog kruga znači do 9. siječnja do ponoći.
Devet milijuna i šesto tisuća kuna, maksimalna je svota koju svaki kandidat smije potrošiti u oba izborna kruga.
Koliko su, i koje donacije primili, te koliko su potrošili za kampanju, Josipović i Grabar- Kitarović trebaju do 3. siječnja okvirno izvjestiti Državno izborno povjerenstvo.
Cjelovito financijsko izvješće o financiranju izborne promidžbe DIP-u trebaju dostaviti do 10. veljače 2015. godine.
O svojim troškovima, Josipović i Grabar-Kitarović javnost će izvijestiti putem svojih, odnosno web stranica političkih stranaka koje su ih kandidirale ili pak putem dnevnog tiska.
Za donatore i dalje vrijede ista pravila, dakle pravna osoba može kandidatu darovati 200 tisuća kuna, a fizička, tj. pojedinci i obrti 30 tisuća kuna. Kako ta odredba vrijedi za kalendarsku godinu, to konkretno znači, da pojedinci koji su kandidatima u prosincu već dali 30 tisuća kuna, mogu to ponoviti i u siječnju. Isto vrijedi i za tvrtke.
Ostaje pravilo da se novčane donacije prikupljaju isključivo na posebne račune, da su zabranjene donacije od stranih država, stranih političkih stranka i pravnih osoba, državnih i javnih tijela i poduzeća, sindikata, vjerskih i humanitarnih organizacija, obrta i tvrtki protiv kojih se vodi postupak naplate dospjelih nepodmirenih obveza prema proračunu ili zaposlenicima itd.
Šesti izbori za predsjednika Republike održani su u nedjelju, 28. prosinca, no nitko od četvero kandidata nije dobio većinu glasova svih birača koji su glasovali (50 posto plus jedan glas), pa će se predsjednika, odnosno predsjednicu izabrati u drugom krugu, 11. siječnja. Budući da su u nedjelju dobili najviše glasova, u drugi su krug ušli Ivo Josipović i Kolinda Grabar-Kitarović.