Ističući neke od najvažnijih poslovnih rezultata u prvih deset godina, direktorica Termi Tuhelj Ivana Kolar naglasila je da su se od poduzeća u stečaju (bivši TRC Mihanović) razvili u prepoznatljiv brand - cjeloviti turistički resort s termalnom i wellness ponudom koja individualnim pristupom svakom gostu pruža kvalitetan odmor i zabavu.
Naglasila je i da je u dosadašnji razvoj utrošeno više od 30 milijuna eura, kao i da su i ove godine dobro poslovali ostvarivši u jedanaest mjeseci više od 58 tisuća noćenja i 35,5 milijuna kuna prihoda.
Više od 50 posto gostiju su stranci, čemu je uz proširenje bazenskog kompleksa i wellness centra znatno pridonio i prošle godine otvoreni novi Hotel Well s četiri zvjezdice s kojim su udvostručili smještajne kapacitete, na 264 smještajne jedinice i 540 kreveta.
Daljnjim razvojem ponude i uvođenjem tzv. selfness pristupa prema gostima, Tuhelj postaje, kako je kazala Kolar, idealna destinacija za unapređenje životnog stila i kvalitetu života, te prva kontinentalna obiteljska destinacija u Hrvatskoj i jedinstveni MICE/kongresni centar.
Tijekom godina primili su i brojna domaća i strana priznanja i nagrade gostiju i struke.
Ovog ljeta su pokrenuli i akciju "Postani ambasador Termi Tuhelj" od kojih su se neki i večeras našli u Termama na prvoj noći amabasadora kojih je ukupno već nekoliko tisuća.