U prošlom je mjesecu prema podacima ACEA-e u 26 zemalja Europske unije (podaci za Maltu nisu bili dostupni) registrirano ukupno 1.004.935 novih automobila, što je 4,7 posto više nego u istom mjesecu lani.
To je prvi put od rujna 2011. da potražnja za novim vozilima raste dva mjeseca zaredom.
Većina velikih europskih tržišta je u prošlom mjesecu nastavila uzlaznom putanjom. Tako je njemačko tržište poraslo 2,3 posto, francusko 2,6, britansko četiri a španjolsko čak 34,4 posto. Jedino veliko tržište koje je zabilježilo pad prodaje bilo je ono talijansko, i to za 5,6 posto.
Njemačka je u listopadu ponovo zauzela poziciju najvećeg europskog tržišta automobila s 265.441 registriranim novim automobilom. Drugu poziciju zauzela je Francuska s 166.495 novih automobila, a treću Velika Britanija u kojoj ih je prodano 157.314.
U desetomjesečnom razdoblju zaključno s krajem listopada broj registriranih novih automobila u 26 članica Europske unije smanjio se 3,1 posto u odnosu na isto razdoblje lani, uz registriranih 10 milijuna novih automobila.
U tom razdoblju svijetla je točka među velikim tržištima bila Velika Britanija, sa skokom prodaje od 10,2 posto. Rast prodaje zabilježila je i Španjolska, od 1,1 posto. Najveći pad, od osam posto, zabilježen je u Italiji, a slijede Francuska s padom od 7,4 posto i Njemačka, gdje je prodaja pala 5,2 posto.