FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Lidl Hrvatska predstavio novu robnu marku Okusi zavičaja

Autor: tper
ZAGREB, 17. listopada 2013. (Hina) - Trgovački lanac Lidl Hrvatska predstavio je svoju novu robnu marku Okusi zavičaja koja obuhvaća 60 autohtonih proizvoda iz svih krajeva Hrvatske, a koji su od danas kupcima dostupni u svim trgovinama Lidla.

Linija Okusi zavičaja obuhvaća suhomesnate, riblje i mliječne proizvode, kruh i tjestetninu, voće i povrće, med i ulje, a Lidl je na ovaj način želio dodatno podržati hrvatske proizvođače.

U Lidlu ističu kako su željeli pokazati što sve Hrvatska nudi u gastro smislu, a u planu im je pokušati tu novu liniju promovirati i plasirati i izvan granica Hrvatske.

Napominju i kako će se linija Okusi zavičaja proširivati, odnosno nadopunjavati novim autohtonim proizvodima.

Predsjednik Uprave Lidl Hrvatska Boris Lukšić istaknuo je kako Lidl očekuje u ovoj godini rast prihoda u odnosu na godinu ranije, rast će biti visoko jednoznamenkast, no nije želio iznijeti podatke u apsolutnim iznosima.

Kazao je i kako očekuju da će ove godina udio Lidla na hrvatskom tržištu biti 10 posto, a u idućoj godini planiraju rast udjela.

Što se tiče otvaranja novih trgovina Lukšić je rekao kako to imaju u planu, no nije mogao reći kojim će to tempom ići, pratit će tržište pa će o tome ovisiti i tempo otvaranja novih trgovina.

Novinarima je predstavljen i logističko-distributivni centar u Jastrebarskom koji se prostire na 45 tisuća četvornih metara i kapacitet mu je 22 tisuće euro paleta.

Logističko-distributivni centar (LDC) Jastrebarsko opskrbljuje 50 Lidlovih trgovina, a u njemu radi 90 djelatnika, kazao je Lukšić.

Osim LDC Jatrebarsko Lidl u Hrvatskoj ima i logističko-distributivni centar Perušić, u koji je uloženo više od 180 milijuna kuna i koji opskrbljuje 34 Lidlove trgovine.

Lidl Hrvatska ima 84 trgovine i zapošljava 1.750 djelatnika.

(Hina) xtp yds

An unhandled error has occurred. Reload 🗙