FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Sastanak tvrtke Ikea i hrvatskih proizvođača

Autor: tper
ZAGREB, 16. listopada 2013. (Hina) - Predstavnici 50-ak hrvatskih proizvođača namještaja i drvoprerađivača s čelnim su ljudima tvrtke Ikea razgovarali o mogućnostima suradnje, izvijestili su danas iz Hrvatske gospodarske komore (HGK)

Kako se navodi u priopćenju, sastanak je održan jučer u HGK i prvi je takav prošireni radni skup radi konkretne suradnje.

Prenosi se i izjava direktorice Sektora za poljoprivredu, prehrambenu industriju i šumarstvo HGK Božice Marković kako je Ikea od dolaska u Hrvatsku iskazala interes za suradnju s hrvatskim proizvođačima namještaja, ali i ostalim proizvođačima drvoprerađivačke industrije, te kako Ikea već više od 30 godina surađuje s virovitičkim Tvinom.

Predsjednik Udruženja drvo-prerađivačke industrije HGK Zdravko Jelčić naglasio je kako se sastanak održao na incijativu Ikee.

U priopćenju se uz ostalo prenosi kako je, po Jelčiću, njihovo ključno pitanje mogu li se domaći proizvođači uklopiti u cijenu proizvoda s kojom Ikea izlazi na tržište. S obje strane potrebno je učiniti napor kako bi se na tržište plasiralo ono najbolje od hrvatske drvne industrije te kako bi se njezine komparativne prednosti pretvorile u konkurentske, istaknuo je Jelčić.

Kako se navodi u priopćenju, direktor Ikea Hrvatske Dragan Skalušević kazao je kako je strategija razvoja Ikee na globalnoj razini do 2020. rast na već postojećim, ali i ulazak na nova tržišta.

U procesu je izgradnja i otvaranje robne kuće u Zagrebu, koja će zapošljavati 300 djelatnika, a u dugoročnom planu je otvaranje robnih kuća u Splitu i Rijeci.

Prenosi se i kako Ikea u jugoistočnoj Europi, gdje pripada i Hrvatska, u idućim godinama planira otvoriti 17 robnih kuća - u planu su ukupno tri robne kuće u Hrvatskoj, jedna u Sloveniji te do pet u Srbiji, a ostatak bi se otvorio u Rumunjskoj.

Predstavnici Ikee su istaknuli kako im je plan i globalno, ali u regiji nastaviti rasti, što znači da je potreba za proširenjem suradnje s postojećim i otvaranje suradnje s novim dobavljačima iznimno važna.

Želimo dobavljače koji su konkuretni i koji će dobiti mogućnost da proizvode izvoze širom svijeta, kazao je Skalušević napominjući kako im je namjera ostvarivati dugoročne partnerske odnose.

(Hina) xtp ybn

An unhandled error has occurred. Reload 🗙