Očekuje se da će Twitterov IPO privući najveću pozornost još od Facebookova izlaska na burzu u svibnju 2002. Ttočan datum IPO-a nije naveden, uz napomenu da će biti održan "čim to bude izvedivo".
Twitter je skicirao svoje planove u jučerašnjem podnesku američkoj Komisiji za vrijednosne papire i burze (SEC), omogućivši time javnosti prvi puta uvid u svoje poslovanje.
"Društveni su mediji silno zanimljivi", ističe analitičar Interneta Lou Kerner. "Twitter profitira u prvom redu od oduševljenja na tržištu svime što u nazivu nosi pridjev 'društveni'", dodaje.
U podnesku SEC-u Twitter je otkrio da je 30. lipnja imao 218 milijuna aktivnih korisnika, što je 44 posto više u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Također su naveli da su u prošloj godini poslovali s gubitkom od gotovo 80 milijuna dolara, dok su im prihodi iznosili gotovo 317 milijuna.
U prvoj polovini ove godine kompanija je ubilježila 253,6 milijuna dolara prihoda, ali je ponovo poslovala s gubitkom, i to od gotovo 69 milijuna dolara.