Ta dva trgovačka lanca priopćenjima su reagirala na pisanje nekih medija kako spadaju među trgovačke lance s najvećim dospjelim neplaćenim obvezama prema vjerovnicima.
U vezi podataka koji su objavljeni u medijima o visini dospijelih, a neplaćenih obveza Konzuma i Tiska iz te dvije tvrtke napominju da su nakon 1. srpnja, kada je zakon promijenjen, poduzete dodatne mjere na usklađivanju njihovog financijskog poslovanja s odredbama tog zakona.
Iz Konzuma pritom navode kako podaci o visini dospjelih obveza prezentirani u medijima u osnovi odgovaraju dosada utvrđenim u predmetnom nadzoru financijskog poslovanja iz čega je vidljivo da je navedena visina obveza manja od 1 posto godišnjih prihoda Konzuma.
Konzum je regulirao svoje odnose s dobavljačima, a u nadzoru uočena odstupanja rezultat su objektivnih razloga te će se regulirati u najkraćem roku, ističu. Posebice navode da su sve obveze prema zaposlenima te korisnicima fiskalnih i parafiskalnih fondova podmirene u rokovima dospijeća ili ranije.
Također napominju kako će po primitku zapisnika o nadzoru postupiti u skladu s njim.
Iz Tiska pak navode da podaci o visini dospjelih obveza prezentirani u medijima u značajnoj mjeri odudaraju od stvarnog stanja, što će u konačnici pokazati i zapisnik po provedenom nadzoru.
Tisak je uredno regulirao odnose sa svojim dobavljačima, a 30 milijuna duga, što predstavlja manje od 1 posto godišnjeg prihoda društva Tisak, uredit će se u najkraćem roku.
Iz Tiska također ističu da uredno podmiruju u rokovima dospijeća ili ranije svoje obveze prema zaposlenima te korisnicima fiskalnih i parafiskalnih fondova.