Potražnja za teškim kamionima u ovoj godini bilježi uzlet u cijeloj Europi nakon višegodišnjeg razdoblja silaznih trendova i Scania je u srpnju najavila da će u ostatku godine pojačati proizvodnju u dvije faze.
Glavni je razlog europskog oporavka potreba da se stara vozila, kupljena u godinama procvata prije financijske krize 2008., zamijene novima, ali je veliku ulogu odigrala i potražnja za starijim modelima, takozvanim Euro 5 kamionima, prije stupanja na snagu novih propisa o emisijama štetnih plinova.
"Izdvaja se potreba za zamjenom i interes kupaca za ulaganje u Euro 5 kamione prije kraja godine. Iz tih razloga nismo zabilježili uobičajeni sezonski pad u europskim knjigama narudžbi tijekom srpnja i kolovoza", objavila je kompanija koja je u većinskom vlasništvu Volkswagena.
Novi Euro 6 kamioni skuplji su oko 10.000 eura od prethodne generacije kamiona, što predstavlja povećanje cijene za pet do 10 posto u odnosu na Euro 5 vozila, uglavnom zbog redizajna motora.
Dok se europska potražnja oporavlja, paralelno posustaje procvat na tržištima Latinske Amerike u odnosu na prethodno tromjesečje, primjećuju u Scaniji.
Švedska kompanija nije prisutna na tržištu Sjedinjenih Američkih Država ali u Latinskoj Americi ostvaruje veći udio prodaje nego njezini konkurenti Daimler i Volvo.
Osvrnuvši se na prognozu potražnje za razdoblje od 2012. do 2020., u Scaniji ističu da su počeli proširivati svoje tehničke kapacitete kako bi gotovo udvostručili isporuke, na 120.000 vozila godišnje, što će zahtijevati ulaganja od 1,5 milijardi švedskih kruna (232 milijuna dolara ) tijekom tri godine.
Prošle godine Scania je isporučila 61.000 kamiona.